واکسن آنفلوآنزا به ۸۰ هزار راننده تاکسی اختصاص می‌یابد؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از درخواست این سازمان از وزارت بهداشت جهت تأمین واکسن آنفلوآنزا برای ۸۰ هزار راننده تاکسی خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان درباره برنامه‌های این سازمان جهت حمایت از رانندگان تاکسی برای تهیه واکسن آنفلوآنزا با توجه به آغاز فصل پاییز اظهار داشت: رانندگان تاکسی جزو افرادی هستند که روزانه با تعداد زیادی مسافر در ارتباط اند و احتمال ابتلای آنها به ویروس کرونا و آنفلوآنزا نسبت به سایر افراد جامعه بیشتر است.

وی افزود: هر چند که تاکنون سازمان تاکسیرانی اقدامات زیادی را جهت حمایت از تاکسیرانان برای تأمین ماسک و مواد ضدعفونی این افراد انجام داده است ولی حمایت‌های همه جانبه از رانندگان تاکسی با توجه به شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی امری حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه تعداد زیادی از رانندگان تاکسی در تهران افراد مسن و یا مبتلا به بیماری‌های خاص هستند، گفت: تأمین واکسن آنفلوآنزا برای رانندگان مورد توجه سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از مسئولان مربوطه در وزارت بهداشت درخواست داریم اقدامات لازم را جهت تأمین واکسن آنفلوآنزا برای ۸۰ هزار راننده تاکسی انجام دهند چرا که سلامت رانندگان در حفظ سلامت مسافران و سایر افراد جامعه نیز بسیار مهم است.

منبع: فارس

کد خبر 447233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.