مناسب‌سازی برنامه‌های جانبی جشنواره فیلم کودک برای ناشنوایان

مدیر اجرایی سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: فیلم و محتوای کارگاه‌های جشنواره را در بسترهای اینترنتی به اشتراک گذاشتیم تا همه بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند؛ برای استفاده ناشنوایان از این محتوا، فیلم‌ها با زیرنویس و زبان اشاره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره تفریحی "سکوت شادی" صبح امروز چهارشنبه _۹ مهرماه_ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان در باغ بانوان پردیس برگزار شد. در این مراسم محمد عیدی معاون فرهنگی شهردار اصفهان پیامی از قدرت‌الله نوروزی، شهردار قرائت کرد که به این شرح است: ناشنوایان عزیز در برخورداری از حقوق فرهنگی با تمامی شهروندان فهیم اصفهان برابرند و امیدواریم با فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بتوانیم از ظرفیت ناشنوایان عزیز در فرآیند توسعه پایدار شهر بهره‌مند شویم و شهری بالنده را صورت بندی کنیم.

در ادامه ایمان حجتی، مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به برنامه‌های ویژه جشنواره برای ناشنوایان اظهار کرد: فیلم و محتوای کارگاه‌های جشنواره را در بسترهای اینترنتی به اشتراک گذاشتیم تا همه بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند؛ برای استفاده ناشنوایان از این محتوا، فیلم‌ها با زیرنویس و زبان اشاره منتشر شد.

همچنین برای سی و سومین دوره جشنواره فیلم کودک به صورت آنلاین برگزار می‌شود در تلاشیم تا شرایطی برای مناسب‌سازی برنامه‌های جانبی برقرار کنیم و جامعه ناشنوایان نیز بتوانند از این بخش‌ها استفاده کنند. سعی داریم که کارگاه با زیرنویس و زبان اشاره برگزار شود.

در این برنامه از فعالان انجمن ناشنوایان استان اصفهان تجلیل شد.

کد خبر 447229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.