عذرخواهی لیونل مسی از هواداران بارسلونا

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اعلام کرد مثل قبل با تمام توان در خدمت باشگاه بارسلونا است

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه بارسلونا در این چند ماه اخیر و علی الخصوص پس از دیدار مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا که باعث تحقیر آنها شد، حواشی زیادی داشته است.

یکی از این حواشی‌ها درخواست جدایی لیونل مسی بود. این فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا که با بارتومئو به شدت به مشکل خورده است، با ارسال فکسی رسماً درخواست خروج داد. هواداران بارسا در سراسر جهان نگران و آشفته بودند.

پس از چندین روز پر فشار لئو در یک مصاحبه طوفانی علیه مدیران بارسا اعلام کرد می‌ماند. پس از مدتی که کومان آمد، سوارز دوست صمیمی مسی جدا شد. مسی همچنان گله‌مند است اما چاره‌ای ندارد.

حالا او در گفتگویی با روزنامه اسپورت کاتالان که در خصوص حواشی اخیر خودش و سوارز صبحت هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

مسی در ابتدا گفته است: بعد از اختلافات زیاد، می‌خواهم به همه‌ی آنها پایان بدهم. همه‌ی هواداران بارسا باید متحد شوند و بدانند بهترین‌ها در راه هستند اگر اشتباه داشتم مسئولیتش را گردن می‌گیرم، فقط می‌خواستم بارسلونا را قوی‌تر و بهتر کنم. اضافه کردن شور و اشتیاق تنها راه رسیدن به اهداف است. باید همیشه متحد باشیم و در یک مسیر پارو بزنیم.

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا تصریح کرد: می‌خواهم به همه‌ی هوادارا و بارسایی‌هایی که ما را دنبال می‌کنند پیامی بدهم. اگر هر زمانی هر کدام از آن‌ها از حرفی یا رفتاری که من انجام دادم ناراحت شدند، بدون شک من فقط داشتم به بهترین چیز برای باشگاه فکر می‌کردم. امروز، به این لباس تعهد کامل دارم، این تعهد مثل قبل تغییری نکرده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین و بارسا در خصوص پستش در فضای برای خداحافظی با سوارز و حمله به بارتومئو هم اظهار کرد: می‌دانم بعضی‌ها می‌گویند باید مثل دفعه‌های قبل از آن می‌گذشتم و سکوت می‌کردم ولی چیزهای زیادی در هفته‌های گذشته من را اذیت کرد و این راهی برای بیانش بود.

مسی در پایان خاطر نشان کرد: همیشه برای بردن بازی می‌کنم و ۱۰۰ درصد خودم را در زمین پیاده می‌کنم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند نمی‌توانم این عادت را ترک کنم. این در تمام دوران حرفه‌ای من وجود داشته و تغییر نمی‌کند.

کد خبر 447213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.