دِست آبی اناری شد/ دپای و گارسیا در انتظار

سران باشگاه بارسلونا و دونالد کومان مشغول بررسی گزینه هایی برای جذب یا فروش بازیکن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بارسلونا با به خدمت گیری رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید در این فصل آماده و امیدوار است که اتفاقات تلخ فصل پیش را فراموش و جبران کند.

آنها به شدت مشغول بررسی گزینه‌هایی برای جذب یا فروش هستند. نلسون سمدو، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ و البته لوئیز سوارز چهار بازیکنی بودند که آبی اناری‌ها را ترک کردند.

این در حالی است که بامداد امشب، چهارشنبه ۹ مهر، سرجینیو دست مدافع آژاکس به فرودگاه بارسلون رسید تا جانشین سمدو لقب بگیرد.

برخی خبرهای دیگر حاکی از این است بلوگرونا خواهان بستن قراداد با ممفیس دیپای مهاجم لیون فرانسه است. اما آسیب‌های ناشی از کرونا، این امر را سخت سخت کرده است.

خبرنگاران مطرح خبر از علاقه منچستر یونایتد به الماس فرانسوی بارسا عثمان دمبله جوان می‌دهند. اما دمبله قصد ترک بارسا را در زمان حال ندارد.

با نرفتن دمبله یا بریثویت، جذب ممفیس دپای ممکن نیست. دمبله برنامه‌ای برای خروج ندارد و بریثویت هم اعتماد کادر فنی را دارد.

باشگاه در عین حال به دنبال یک دفاع وسط است و گزینه آنها اریک گارسیا محصول لاماسیا است. بارسا می‌خواهد رافینیا را وارد معامله اریک گارسیا کند.

اگر انتقال اریک گارسیا منتفی شود، بارسا برای این فصل به سراغ مدافع وسط آزاد یا قرضی دیگری می‌رود و تا تابستان سال بعد منتظر اریک گارسیا می‌ماند که به صورت رایگان به نیوکمپ بیاید.

️تودیبو دیگر مدافع وسط تیم که دائم قرض داده می‌شود به لیگ جزیره نزدیک است و از فولام و اورتون پیشنهاد دارد ولی جدایی اومتیتی خیلی سخت به نظر می‌رسد چون هیچ پیشنهادی ندارد.

اوریول بوسکتس و خوان میراندا محصولات لاماسیا هستند این فصل برای بارسا ب بازی می‌کنند و منتظر دعوت کومان برای بازی‌های تیم اول هستند.

️الکس کویادو جوان هم ماندنی شد. باشگاه بدنبال راه حلی برای متیوس فرناندز هافبک آینده دار که در برنامه‌های کومان قرار ندارد، هم می‌گردد.

کد خبر 447195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.