قتل جوان مشهدی با کلنگ همسایه

دستگیری قاچاقچی جوان در رشت، نجات چوپان از سایه مرگ در لردگان، دستگیری سارقان مسلح چابهار، مرگ تلخ زن بابلی در سقوط پژو به رودخانه، دستگیری ۱۰ مرد و زن در پارتی مختلط شبانه در جردن و قتل جوان مشهدی با کلنگ همسایه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۱۰ کیلوگرم تریاک از چمدان یک مسافر در رشت کشف شد و سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در این زمینه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

علی احمدپور افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، با اشراف اطلاعاتی پلیس، متهم به عنوان مسافر حین تردد با یک دستگاه اتوبوس در محور سروان به رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند، قاچاقچی ۳۴ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نجات چوپان از سایه مرگ در لردگان

یک چوپان در لردگان در اثر صاعقه دچار کاهش سطح هوشیاری شد که رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این زمینه گفت: در اثر برخورد صاعقه به چوپان ۶۵ ساله در کوه‌های " بوگر" شهرستان لردگان دچار کاهش سطح هوشیاری شد.

محمد حیدری افزود: پس از تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس، بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل و بررسی وضعیت مصدوم اقدامات درمانی اولیه برای وی انجام شد و کارشناسان مصدوم را جهت اقدامات درمانی پیشرفته به سرعت به بیمارستان شهدای لردگان منتقل کردند.

سارقان مسلح چابهار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سه فرد ناشناس با صورت‌های پوشیده به ماسک قصد ورود به داخل مغازه طلا فروشی در بازار زرگران شهر چابهار را داشته که با بسته بودن در مواجه شده و اقدام به شلیک چند تیر به شیشه‌های مغازه کرده و پس از ناکامی در ارتکاب سرقت از محل متواری می‌شوند که مأموران سریعاً در محل حاضر می‌شوند.

حیدر علی کیخایی مقدم افزود: مأموران پس از حضور در صحنه و اخذ اظهارات صاحب طلا فروشی که عنوان کرده، افراد ناشناس به وسیله یک دستگاه سواری پژو با صورت‌های پوشیده و مسلح به سلاح کلت کمری بوده که اقدام به تیراندازی به سمت شیشه مغازه کردند و از آنجایی که شیشه مغازه ایمنی و ضد گلوله بوده، پس از ناکامی در انجام سرقت طلاها سریعاً از محل متواری می‌شوند.

وی با اشاره به حضور به موقع پلیس در صحنه تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پس از وقوع حادثه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان انجام و با توجه به شناسایی متهمان، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

مرگ تلخ زن بابلی در سقوط پژو به رودخانه

یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به دلیل انحراف از مسیر خیابان پاسداران بابلسر به سمت همت آباد به رودخانه بابلرود سقوط کرد و یک مقام انتظامی در این زمینه گفت: سرنشین خانم زنی میانسال بود که در دم فوت کرد و با تلاش تیم امداد و نجات و پلیس نیروی انتظامی از ماشین خارج و به سردخانه منتقل شد.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی حاضر در صحنه و با استفاده از جرثقیل و زنجیرهای متصل به آن، پژو از رودخانه بابلرود بیرون کشیده شد و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد غیر از خانمی که همان ابتدا بعد از سقوط فوت کرده بود سرنشین دیگری در ماشین نبود.

دستگیری ۱۰ مرد و زن در پارتی مختلط شبانه در جردن

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک سفره‌خانه سنتی در منطقه جردن خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که در یک سفره‌خانه سنتی مراسم رقص و پایکوبی در حال اجراست.

نادر مرادی افزود: مأموران با دستور قضائی وارد واحد صنفی مربوطه شده و بیش از ۱۰ نفر زن و مرد را که حالت طبیعی نداشتند با دستور قضائی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: واحد صنفی متخلف نیز پلمب و صاحب واحد نیز دستگیر و همراه سایر دستگیر شدگان تحویل زندان شدند.

قتل جوان مشهدی با کلنگ همسایه

به دنبال درگیری دو همسایه در مشهد، جوانی با تیغه کلنگ سر پسر همسایه را شکافت و وی را به قتل رساند.

این حادثه وحشتناک در خیابان تورج مشهد زمانی رخ داد که زنی میانسال خودروی خود را کمی بالاتر از منزل مسکونی خودش پارک کرد. این موضوع منجر به اعتراض همسایه روبه رویی شد، چرا که همسایه مدعی بود پارک خودرو در کنار دیوار مقابل منزلش برای وی ایجاد مزاحمت می‌کند.

در همین حال فرزندان دو همسایه نیز وارد این مشاجره لفظی شدند و حتی برای خاتمه دادن به ماجرا با پلیس تماس گرفتند، اما در این میان ادعای یکی از افراد طرف مقابل که خطاب به پسر زن مذکور گفت: "مادرت را کتک زدیم" آتش نزاعی هولناک را شعله‌ور کرد.

ناگهان پسر ۱۸ ساله همسایه با کلنگ دنبال جوان ۳۰ ساله (پسر زن راننده) دوید و وی را داخل کوچه بن بست گیر انداخت و با کلنگ بر سر جوان ۳۰ ساله که محمد نام داشت کوبید و او را به قتل رساند.

با گزارش این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد با حضور قاضی کاظم میرزایی در محل وقوع جنایت تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری متهم به قتل ۱۸ ساله آغاز شد، اما وی به مکان نامعلومی گریخته بود.

تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات خاص قاضی میرزایی در این باره ادامه دارد.

کد خبر 447189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.