تصویب کلیات طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس

نمایندگان مجلس با کلیات اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند و این طرح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در جلسه علنی امروز -چهارشنبه، ۹ مهرماه- مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش رد طرح اصلاح ماده الحاقی مصوب ۱۳۹۷/۶/۱۳ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۸۸/۷/۱۵ و اصلاحات و الحاقات بعدی با کلیات طرح با ۱۵۱ رأی موافق، ۸۳ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس اظهارات سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس متن گزارش کمیسیون این طرح در جلسه مورخ ۲۹/‏۰۴/‏۹۹‬ با اکثریت آرا در کمیسیون آموزش و تحقیقات رد شد. اینک گزارش آن در اجرای ماده ۱۴۵ آئین‌نامه داخلی مجلس ارائه می‌شود.

متن ماده واحده به شرح ذیل است: بند (۲) ماده الحاقی ۱۳/۶/۱۳۹۷ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب ۱۵/۷/۱۳۸۸ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

در بند (۲) ماده الحاقی ۱۳/ ۶/ ۱۳۹۷ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، عبارت «پس از شرکت در آزمون داخلی که توسط آموزش و پرورش برگزار می‌گردد» حذف می‌گردد.

کد خبر 447185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.