پخش نشدن بازی بایرن مونیخ _ دورتمند به خاطر خانم داور!

بازی حساس سوپرجام آلمان بخاطر قضاوت یک زن، از صدا و سیما پخش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب چهارشنبه ۹ مهر، در یک بازی حساس دو تیم بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ برای فتح سوپر جام آلمان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار از ساعت ۲۲ در ورزشگاه آلیانز مونیخ برگزار می‌شود. باواریایی‌ها به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی و دورتموند به عنوان تیم دوم لیگ پا به این دیدار می‌گذارند.

نکته جالب اینجا است که قضاوت این دیدار برعهده خانم "بی‌بیانا اشتینهاوس" است. در کنداکتور شبکه ورزش پخش این دیدار قرار گرفته بود اما وقتی مشخص شد قاضی، یک خانم است این دیدار از کنداکتور حذف شد.

این در حالی است که به جای فینال سوپرجام آلمان، بازی منچستر یونایتد در مقابل یاران جهانبخش و برایتون از سری رقابت‌های جام اتحادیه پخش زنده خواهد شد.

البته به دلیل حضور جهانبخش در ترکیب تیم برایتون، این دیدار هم می‌تواند جذاب باشد، اما دِرکلاسیکر آلمان حتی در یک دیدار معمولی هم جذاب است و طرفداران خاص خودش را دارد.

با این وجود صدا و سیما قبلاً سابقه عدم پخش لیگ برتر فوتبال انگیس را به همین دلیل مشابه داشته است. و خیلی از دیدارهای مهم را بی دلیل خاصی پخش زنده نکرده است.

کد خبر 447183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عباس IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    6 1
    ای بابا زن چیکار داره
  • ناشناس DE ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    2 2
    این خانم داور بخاطر مزاحمت های مکرر بازیکنان فوتبال در حین داوری ، دیگر داوری نمیکند و قضاوت بازی دیروز هم برای خداحافظی از داوری به وی واگذارشده بود