روزنامه‌های ورزشی ۹ مهر؛ یک ایران تشنه برد پرسپولیس

پرسپولیس ایران که روزهای خوبی را در آسیا سپری می‌کن این بار علاوه بر مأموریت صعود و پیروزی در سودای گرفتن انتقام استقلال از پاختاکور نیز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۹ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "ایران تشنه برد پرسپولیس" به مصاف حساس پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، جایی که سرخ‌پوشان علاوه بر انگیزه برای صعود در سودای گرفتن انتقام استقلال ایران از تیم ازبک هستند.

"گل" با عنوان"اصلاً تست ندادم که دوپینگم مثبت باشد یا منفی" به واکنش امیر ارسلان مطهری به شایعه مثبت شدن تست دوپینگ او پرداخت، کسی که این روزه حواشی زیادی را در اطراف خود می‌بیند و امتداد این وضعیت مطمئناً روی عملکرد او تأثیر منفی خواهد داشت.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "مقاومت سعادتمند برابر فشار وزارت استعفا نمی‌دهم‌" مدعی شد بحث‌های افشاگری سعادتمند در شب دوشنبه تلاش او برای ابقاء در استقلال بوده و مدیرعامل فعلی استقلال با وجود فشار وزارت ورزش گویا سودای استعفا ندارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "گربه سیاه قربانی بعدی سرخ‌ها؟ " به رقابت حساس و نفس گیر پرسپولیس و پاختاکور پرداخت، رقابتی که می‌تواند برای سومین بار در چند سال اخیر پرسپولیس را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

"ایران ورزشی" با عنوان"حسینی جدایی را تاکید کرد مقصد: تراکتور یا فولاد" مدعی شد جدایی سید حسین حسینی بعد از جذب رشید مظاهری نهایی شده است و از تراکتور و فولاد به عنوان مقاصد احتمالی این دروازه‌بان نام برد.

"شوت" با عنوان "شب زنده داری روز خوابی قلیان کشی" به اظهارات و افشاگری‌های سعادتمند پرداخت و این اظهارات را خودزنی دانست، خودزنی که گویا وضعیت نیمه آبی تهران را قرمزتر از همیشه کرده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"جنگ تن به تن" به رویارویی پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابتی سراسر حساسیت که برنده آن تنها یک رقابت با فینال لیگ قهرمانان آسیا فاصله خواهد داشت.

"صدای سپاهان" با عنوان "دوباره عشق" به شروع تمرینات سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر پرداخت. این روزنامه همچنین مدعی شد مهدی مهدی پور فاصله چندانی با عقد قرارداد با سپاهان ندارد.

کد خبر 447160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.