۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
دیباج شهر گردشگری می‌شود

در این بسته خبری از اجرای پروژه پل تا پل ساری تا باز طراحی بوستان‌های محله‌ای شاهرود و را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

دیباج شهر گردشگر می‌شود

مهدی قاسمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان گفت: با برنامه ریزی و تفاهم اداره میراث فرهنگی شهرستان دامغان و شهرداری، دیباج شهر گردشگر می‌شود.

مشارکت شهروندان خمین در اصلاح فضای سبز شهری

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: کیفی‌سازی فضای سبز در دستور کار مدیریت این شهر قرار گرفته و قرار است از ظرفیت‌های مردمی نیز در کاشت و مراقبت درختان استفاده شود.

بازدید از پروژه‌های عمرانی فضای سبز بوشهر

ایمان چارکی، سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر از نهالستان سازمان و پروژه‌های عمرانی فضای سبز در دست اقدام نقاط مختلف سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

بررسی یک هزار و ۹۶۱ پرونده در کمسیون ماده ۱۰۰ قزوین

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قزوین در شش ماه نخست سال جاری با برگزاری ۷۳ جلسه، یک هزار و ۹۶۱پ رونده تخلفات ساختمانی را بررسی کرد.

باز طراحی بوستان‌های محله‌ای شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به افتتاح بوستان محله‌ای سعدی و پیش هر هفته یک پروژه، گفت: فضاهای سبز شهری با عملکردهای مختلف در ارتقای کیفیت ابعاد مختلف زندگی شهروندان تأثیر گذار هستند.

اجرای پروژه پل تا پل ساری

پروژه بزرگ پل تا پل (بازگشایی مسیر پل کابلی تا پل شهید نوری در منطقه ذغال چال) به طول دو هزار و۶۰۰ متر با هدف روان سازی ترافیک و با استفاده از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در حال انجام است.

اجرای پروژه بلوار سردار سلیمانی مراغه

سرهنگ سعید رشیدی، فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی پروژه‌ای در شأن مردم نجیب و ولایتمدار مراغه بوده و با افتتاح آن به طور چشمگیری از بار ترافیکی شهر مراغه کاسته می‌شود.

اضافه شدن هفت دستگاه خودرو تجهیز شده به آتش نشانی بیرجند

شهردار بیرجند در آئین گرامیداشت «روز آتش نشانی و ایمنی»، با رونمایی از هفت دستگاه خودرو امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند، گفت: هفت دستگاه خودرو تجهیز شده امدادی به ناوگان سازمان آتش نشانی بیرجند اضافه شد که این دستگاه‌ها هم در زمینه امداد و نجات و هم در زمینه اطفای حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گروه‌های شغلی کارکنان آرامستان، جز مشاغل سخت است

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت شورای عالی حفاظت فنی با کلیات الحاق گروه‌های شغلی کارکنان آرامستان‌های کشور که با اموات در ارتباط هستند، به مشاغل سخت و زیان‌آور گروه “ب” خبر داد.

کد خبر 447128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.