آغاز طرح مرمت و نوسازی تابلوهای تمثال شهدا در منطقه سه

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: تمثال هشت شهید دفاع مقدس در چهارراه هشت بهشت نوسازی می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن سیره و راه شهیدان در انقلاب اسلامی جزو اصلی‌ترین وظایف و تکالیف شهرداری است.

وی تصریح کرد: تصاویر شهدایی که بر دیوارنگاره‌های هشت‌بهشت حک شده بود، نیاز به بازسازی و مرمت داشت تا درخور شأن شهر اصفهان باشد از این رو شهرداری در صدد مرمت و بازسازی تصاویر شهدا برآمده و این اقدام را عملیاتی کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: نمونه تصاویر شهدا آماده شده و به خانواده‌ها اهدا می‌شود؛ همچنین مقرر شد تا ۴۵ روز آینده تصاویر بر دیوارنگاره چهارراه هشت‌بهشت حک شود.

وی با اشاره به احداث مسیرهای دوچرخه در منطقه سه، گفت: از ابتدای سال جاری مسیرهای دوچرخه سواری خیابان حافظ و خیابان آمادگاه احداث شده است.

کارگر تاکید کرد: در راستای ترغیب شهروندان به دوچرخه سواری به منظور افزایش سلامت خود و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی وسایل نقلیه، عملیات ساماندهی و تکمیل شبکه دوچرخه‌سوای در معابر بافت مرکزی شهر اصفهان سیر صعودی به خود گرفته است.

وی با اشاره به روند احداث مسیرهای دوچرخه‌سواری در منطقه سه افزود: در ابتدای سال‌جاری پس از احداث مسیر دوچرخه‌سواری به طول ۴۵۰ متر خیابان حافظ، مسیر دوچرخه خیابان آمادگاه نیز راه‌اندازی شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۷۰۰ میلیون ریالی احداث مسیر دوچرخه خیابان آمادگاه تصریح کرد: در این مسیر دوچرخه سواری که ۴۵۰ متر طول مسیر دارد، عملیات جدول‌گذاری به منظور تفکیک ترافیک مسیر ماشین رو به همراه نصب تابلوها، علائم راهنمایی و خط کشی ترافیکی انجام شده است.

کد خبر 447105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.