دوری پنج هفته‌ای محبی از فوتبال

پانصد و شصت و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"آمدم برادر" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به حضور محمود کریمی در کادر فنی سپاهان دارد. دو شب پیش بود که محرم نویدکیا به طور صریح و البته کاملاً صمیمانه از محمود کریمی برای حضور در کادر فنی سپاهان دعوت کرد. محرم از او خواست تا به دعوتش پاسخ مثبت بدهد. روز گذشته محمود کریمی هم در گفتگویی کوتاه به دعوت او که برادرانه از همبازی سابق خود مطرح شد، پاسخ مثبت داده و گفته برادرانه تصمیم گرفتم که به محرم کمک کنم.

" اعلام دغدغه‌های رحمان در جلسه با مدیران ذوب آهن" تیتر دیگری از این روزنامه است که اشاره به جلسه رحمان رضایی با مدیران ذوب آهن دارد. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره خواهان تقویت تیم شد. در این جلسه رحمان رضایی تاکید داشت با توجه به نزدیکی آغاز مسابقات لیگ برتر هر چه سریع‌تر لیست بازیکنان در رده بزرگسالان بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال و رده‌های سنی مشخص و تعیین تکلیف شود. در پایان جلسه اعضای هیئت مدیریت قول همکاری دادند تا خواسته‌های سرمربی تیم را مورد نظر قرار بدهند.

"دوری پنج هفته‌ای محبی از فوتبال" عنوان پایانی این رسانه است که اشاره به حراجی محبی دارد. محمد محبی از ناحیه زانو با مصدومیتی مواجه شده که نیاز به جراحی دارد و پس از عمل به ۴ الی ۵ هفته زمان برای بازگشت نیاز خواهد داشت. زانوی محبی روز آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و اگر مشکلی ویژه‌ای برای او ایجاد نشود، در شروع مسابقات لیگ بیستم در دسترس محرم نویدکیا قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 447102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.