قناعت پیشه: دریانوردان نشان دادند که می‌توان تحریم‌ها را دور زد

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دریا در تسخیر دریانوردان است، گفت: دریانوردی پایدار از آغاز جنگ و با تأمین منافع ملی توسط دریانوردان شروع شد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سردار قناعت پیشه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی، با اشاره به شعار کشتیرانی در سیاره پایدار، خاطر نشان کرد: چهل سال است، دریانوردان در آتش و خون و با وجود تحریم‌های بی سابقه، کشتیرانی پایدار را انجام دادند.

وی با بیان اینکه ۴۰ است دشمن قصد دارد مانع دریانوردی پایدار در ایران شود، گفت: دریانوردان نشان دادند که می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم.

به گفته معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، دریانوردی در آب‌های دور و حضور در آب‌های دریای کارائیب، از مصادیق قوی شدن است و همچنین دریانوردی پایدار؛ نتیجه تلاش‌های مقتدرانه نیروی دریایی ارتش و سپاه است.

قناعت پیشه از حضور مقتدرانه نیروی دریایی راهبردی کشور در آب‌های آزاد قدردانی کرد و افزود: تأمین امنیت دریانوردی، حفظ منافع ملی و پابرجایی و استمرار فعالیت‌های اقتصادی ناشی از حضور مؤثر نیروی دریایی ایران در آب‌های دور است.

کد خبر 447095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.