ادامه آزادسازی بلوار آیت‌الله محمودی شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: آزادسازی بخش دیگری از خیابان آیت الله مطهری واقع در بلوار آیت الله محمودی شهر گلپایگان انجام و عملیات جدولگذاری و آسفالت آن با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلپایگان پیمان شکرزاده امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید میدانی اعضای شورای شهر به همراه معاونین شهرداری از روند آزادسازی خیابان آیت‌الله مطهری واقع در بلوار آیت‌الله محمودی شهر گلپایگان اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه آزادسازی خیابان آیت‌الله مطهری به طول یک کیلومتر بود که از سال‌های پیش به صورت فازبندی با خرید املاک آغاز شد.

وی افزود: این پروژه مهم که در وردی شهر گلپایگان قرار دارد اتمام آن مورد تأکید اعضای شورای شهر است، در این فاز بخش دیگری از املاک خریداری و آزادسازی شد که ۴۰۰ متر طول جدول گذاری و یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع آسفالت آن با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیون تومان به مدت دو هفته انجام می‌شود.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه در حال پیگیری برای آزادسازی بخش دیگری از این پروژه هستیم، تصریح کرد: مالکیت مغازه‌های در مسیر یک نفر است که برای تملک توافق اولیه انجام شده است، اما در راستای اجرای ماده ۸ قانون نحوه تملک شهرداری‌ها اگر به توافق نرسیم از طریق مراجع قضائی اقدام می‌کنیم.

کد خبر 447078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.