حیدری: ۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ساخته می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان کلید خورده و در ۲۴ شهر کشور در حال ساخت و ساز است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه شنبه در آئین افتتاح طرح ۱۴۴ واحدی منازل سازمانی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان افزود: در شرفیابی به خدمت رهبر معظم انقلاب، برخی از مشکلات نیروی زمینی را عرض کردم و معظم‌له دستور فرمودند که هر نظامی که وارد نیروی‌های مسلح می‌شود باید این امید در آن به وجود بیاید که در طول خدمت صاحب منزل شخصی شود و ساخت این واحدهای مسکونی امر مبارک فرماندهی معظم کل قوا است.

وی افزود: امروز صراط مستقیم ما در غیبت ائمه اطهار (ع) ولی امر مسلمین است و ما در حال حاضر از نعمت ولایت فقیه بهره مند هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش منویات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود و با منابعی که در اختیار دارد ساخت این واحدهای مسکونی را در دستور کار قرار داده است.

حیدری با بیان اینکه ۲ طرح لبیک برای احداث واحدهای مسکونی سازمانی و شخصی برای نیروی زمینی اجرا می‌شود، افزود: در این راستا ۳۰ بلوک در همدان احداث می‌شود که هشت بلوک آن در حال ساخت است.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک برای واگذاری اراضی برای منازل شخصی کارکنان نیروی زمینی نیز اقدام خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب افزود: به گفته معظم‌له منزلت اجتماعی کارکنان باید بالا برود و حفظ شود و نیروی زمینی ارتش نیز در این راستا اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

حیدری گفت: همدان پاره تن اسلام است و در دوران دفاع مقدس فرماندهان زیادی از جمله سردار حسین همدانی داشت که باعث افتخار هستند.

وی با بیان اینکه بزرگان زیادی همچون شهید خوش لفظ با ایمان، جهاد و شهادت در رکاب ولی فقیه درخشیدند افزود: همدان در غرب کشور استانی خوش نام در جنگ تحمیلی است که همراه با سپاهیان در رکاب ولی فقیه برای پیروز ایران تلاش کردند.

در این آئین عملیات اجرایی ساخت مسجد مجتمع سازمانی شهید قهرمان همدان نیز آغاز شد.

کد خبر 447056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.