حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ پاختاکور چند روزی استراحت داشته است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ از لحاظ بدنی امکان دارد خسته باشیم ولی از لحاظ روحی و روانی آماده انجام بازی هستیم. پاختاکور چند روز استراحت کرده از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی شرایط خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با پاختاکور، اظهار کرد: بازی حساسی داریم، با سختی زیاد به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم به راحتی از آن بگذریم. در گروه سختی قرار داشتیم و با السد که یکی از بهترین تیم‌های این رقابت‌ها بود بازی کرده و انرژی زیادی صرف شد.

وی ادامه داد: ممکن است از لحاظ بدنی خسته باشیم ولی از لحاظ روحی و روانی آماده انجام بازی هستیم. پاختاکور چند روز استراحت کرده و از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی شرایط خوبی دارد. بازی راحتی برای ما نخواهد بود و برای صعود، باید انرژی بیشتری نسبت به بازی‌های قبل صرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه فوتبال بالا پایین زیاد دارد، خاطر نشان کرد: تجربه گل خوردن در لیگ برتر فوتبال را داشته‌ایم و در بازی که با اختلاف دو گل عقب بودیم، توانستیم با نتیجه سه بر دو پیروز شویم. بازیکنان از لحاظ ذهنی به جایی رسیدند که هر نتیجه‌ای را می‌توانند جبران کنند، در آسیا تجربه عقب افتادن نداریم اما بازیکنان به ما ثابت کردند که می‌توانند به آن واکنش خوب نشان داده و نتیجه عقب افتاده را برگردانند.

گل محمدی اضافه کرد: مسائل فیزیکی و خستگی بخشی از فوتبال است ولی مسائل روحی و روانی مهم‌تر است که آن را در تیم زیاد داریم. به معنای واقعی یک تیم هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، هیچوقت از برد خسته نمی‌شویم زیرا چندین میلیون هوادار داریم که دعای آن‌ها همراه‌مان است و امیدواریم با نتیجه خوب آن‌ها ارشاد کنیم.

کد خبر 447028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.