آغاز بارش های پاییزی اصفهان از امروز

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی از آغاز بارش‌های پائیزی در مناطق غرب، جنوب و شرق استان اصفهان و کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۸ درجه سانتی‌گراد خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان است و از امروز افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق مناطق غربی، شرقی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه احتمال وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق شمالی و شرقی وجود دارد، افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت پیش رو به ویژه در این مناطق کاهش محسوسی دارد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما در بسیاری از مناطق، اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان گفت: آران و بیدگل با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 447026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.