آسفالت ۲۷۰ هزار مترمربع از معابر سنندج

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج از آسفالت و بهسازی ۲۷۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: ۴۱ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر در تابستان سال جاری شد.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریحانی فرد با اشاره اینکه روند آسفالت معابر سطح شهر همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: امسال برنامه ریزی های گسترده ای جهت آسفالت و بهسازی معابر، محلات و خیابان‌های سطح شهر با استفاده از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری و همچنین دو پیمانکار بخش خصوصی انجام شد.

وی افزود: از معابر و محلاتی که فاقد آسفالت و یا آسفالت آن مستهلک و از بین رفته بود بازدید به عمل آمد و بهسازی آن براساس اولویت در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج عنوان کرد: در بهار امسال عملیات لکه گیری و آسفالت معابر توسط شهرداری مناطق انجام شد اما از تیر ماه بهسازی معابر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

ریحانی فرد از آسفالت و بهسازی ۲۷۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: برای این میزان بهسازی معابر و محلات ۴۱ هزار و ۲۱۵ تن آسفالت صرف شده است.

وی تصریح کرد: ۹۲ هزار و ۴۷۰ متر مربع از معابر سطح منطقه با ۱۴ هزار و ۷۷۰ تن آسفالت؛ بهسازی شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج افزود: در سطح شهرداری منطقه دو با هشت هزار و ۷۸۷ تن آسفالت ۵۰ هزار و ۹۸۴ متر مربع از معابر و محلات بهسازی و آسفالت شد.

ریحانی فرد خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۶۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع از معابر حوزه شهرداری منطقه سه با ۹ هزار و ۴۳ تن آسفالت و بهسازی شد.

وی اظهار کرد: با هشت هزار و ۶۱۵ تن آسفالت؛ بهسازی ۶۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع از محلات و معابر در سطح ناحیه ویژه بهاران انجام شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: تا پایان فصل عمرانی در سال جاری بتوانیم براساس برنامه ریزی صورت گرفته نسبت به بهسازی برخی دیگر از معابر و محلات سطح شهر اقدام کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 447024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.