یک باشگاه دولتی در ۲۴ ساعت با پانزده بازیکن قرار داد بست

مالک باشگاه تراکتور گفت: برخی مدیر برنامه‌ها باعث می‌شوند مبلغ قرار دادها به صورت چشم گیری بالا برود که نمی دانم باشگاه‌های دولتی چگونه می‌خواهند این هزینه‌ها را پرداخت کنند با وجود اینکه از جایی درآمد ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا زنوزی در رابطه با افزایش هزینه هزینه‌های نقل و انتقالات در فوتبال اظهار کرد: در لیگ برتر چهار تیم خصوصی داریم که هیچکدام وارد بازار نقل و انتقالات نشدند و دلیل آن این است که یک سری از مدیران باشگاه‌های دولتی کارهایی انجام می‌دهند و شده بعضی از اینها در ۲۴ ساعت با پانزده بازیکن قرار داد امضا کردند.

وی ادامه داد: این افراد به خاطر صندلی که دارند به تعداد صفرها توجهی ندارند و چون مدت کمی در باشگاه هستند، تنها رضایت هوادار برایشان اهمیت دارد، اما در باشگاه‌های خصوصی سلسله مراتب طی می‌شود و مدیران برای یک یا دو سال انتخاب نمی‌شوند.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه با تمام احترامی که به مدیر برنامه‌ها دارم ولی چند مدیر برنامه در رابطه با باشگاه‌ها کم لطفی می‌کنند، تصریح کرد: برخی مدیر برنامه‌ها باعث می‌شوند مبلغ قرار دادها به صورت چشم‌گیری بالا برود که نمی‌دانم باشگاه‌های دولتی با وجود اینکه از جایی در آمد ندارند چگونه می‌خواهند این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

زنوزی اضافه کرد: قبل از اینکه ماشین سازی را واگذار کنیم با یکی از بازیکنان این تیم که دو سال هم قرار دارد صحبت کردیم برای اینکه به تراکتور بپیوندد، مدیر برنامه این شخص امیر هوشنگ سعادتی پنج و نیم میلیارد باید بدهید تا به تراکتور بیاید ما اگر بخواهیم این مبلغ بازیکن بگیریم، باید حداقل ۱۲ میلیارد برای رضایت نامه او بدهیم. به نظرم مراجع قانونی باید نسبت به کار این مدیر برنامه ورود کنند زیرا همین بلا را سر تیم‌های تهرانی و شهرستانی دیگر هم آورده است.

وی با اشاره به میزان قرارداد منصوریان، خاطر نشان کرد: با علیرضا منصوریان دو میلیارد قرار داد بستیم مگر مربی با مربی چه تفاوتی دارد که یک مربی دیگر باید هشت برابر این قیمت قرار داد ببندد.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه حسین حسینی را نمی‌خواهیم، اضافه کرد: پرونده رشید مظاهری هم در کمیته تعیین وضعیت است و هنوز حکمی صادر نشده است.

کد خبر 447004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.