فقر تجهیزات امدادی در آتش‌نشانی خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهر نیازها و کمبودهایی دارد که رفع آن‌ها در گرو حمایت مسئولان اجرایی شهرستان و استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریفی‌مقدم در همایش تجلیل از بازنشستگان و آتش نشانان برتر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد، اظهار کرد: خوشبختانه این سازمان در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد، اما از نظر تجهیزات آتش‌نشانی کمبودهایی داریم که رفع آنها نیازمند کمک استاندار و فرماندار و مدیران استانی است.

وی افزود: در صورت اختصاص کمک‌های لازم جهت خرید تجهیزات مدرن، بسیاری از نگرانی‌های مدیران و پرسنل آتش نشانی و همچنین شهروندان رفع خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد با تاکید بر نیاز شهرداری به ساختمان سابق ایستگاه شماره یک واقع در خیابان شریعتی، گفت: ساختمان خیابان شریعتی، نماد آتش نشانی شهرداری است که در یکی از مهم‌ترین مناطق شهر قرار دارد، اما متأسفانه از چند سال قبل در اختیار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قرار گرفته است.

شریفی‌مقدم افزود: این ساختمان در طرح تفصیلی شهر خرم آباد که در طول این هفته ابلاغ خواهد شد، کاربری تأسیسات شهری دارد که با این وصف باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: از مسئولان استانی تقاضا داریم کمک کنند تا این مکان که از سال ۱۳۵۳ متعلق به سازمان آتش نشانی بوده است باز هم به این سازمان باز گردد.

کد خبر 447001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.