تقدیم ۲۰۰ شهید زن از افتخارات اصفهان در دفاع مقدس است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تقدیم ۲۰۰ شهید زن به انقلاب و حضور فعال بیش از ۴۰۰ زن جهادگر و داوطلب در جبهه‌های حق علیه باطل، از جمله خدمات و افتخارات اصفهان در سال‌های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در اولین نشست تخصصی زنان جهادی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ جوانمردی و ایثار، اظهار کرد: در کنار مردانی که از خاک وطن و ناموسشان دفاع کرده و راه شهادت را برگزیدند، زنان نیز همپای آن‌ها ایثار و از خودگذشتگی کرده و در سال‌های دفاع مقدس داوطلبانه در جبهه و پشت جبهه فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: تقدیم ۲۰۰ شهید زن به انقلاب و حضور فعال بیش از ۴۰۰ زن جهادگر و داوطلب در جبهه‌های حق علیه باطل، از جمله خدمات و افتخارات اصفهان در سال‌های دفاع مقدس است لذا نباید نقش زنان و حمایت‌های آن‌ها نادیده گرفته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور مؤثر بانوان در تمام عرصه‌های اجتماعی تصریح کرد: امروزه تعداد زیادی از بانوان در جبهه سلامت به عنوان پزشک، پرستار و نیروهای خدماتی فعالیت دارند، ضمن اینکه نباید از نقش مؤثر مادران در خانواده‌ها به سادگی عبور کرد که در شرایط کرونایی فعلی، وظیفه مهمی را جهت حفظ سلامتی خانواده برعهده دارند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم با حضور مسئولان حاضر و مادران شهدا، از منشور سبک زندگی جهادی رونمایی شد و تعدادی از بانوان فعال جهادی استان به بیان رویدادهای دوران دفاع مقدس و اقدامات انجام شده توسط بانوان اصفهانی در آن دوران پرداختند و به فعالیت‌های فعلی در جبهه سلامت برای تأمین ملزومات بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا اشاره کردند.

کد خبر 446951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.