ممنوعیت برگزاری مراسم در آرامستان‌های کرمانشاه

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به سیر صعودی و بی‌توجهی عموم مردم به شیوع ویروس کرونا سازمان آرامستان‌های کرمانشاه در جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در آرامستان و برگزاری مراسم سوم، هفتم، چهلم و همچنین سالگرد مطلقا ممنوع شد.

حجت الاسلام احمد شیرین‌سخن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خانواده‌های متوفی باید از تجمع کردن در محوطه آرامستان و همچنین برگزاری مراسم تشیع و تدفین، خودداری کنند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه افزود: با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مصوباتی اعمال شده و با توجه به بی‌توجهی عموم مردم به شیوع ویروس کرونا و به منظور تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن در هر مراسم عزاداری تنها چند نفر از بستگان درجه یک متوفی می‌توانند در آرامستان حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا تمامی درهای ورودی از ساعت ۱۳ بعدازظهر تا اطلاع ثانوی بسته و تمامی اقدامات لازم در خصوص دفن میت تا همان ساعت یاد شده است.

وی با توصیه استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر از شهروندان درخواست کرد: تا شکست این ویروس در خانه بمانند و تردد خود را در آرامستان (باغ فردوس) به حداقل برسانند.

کد خبر 446941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.