آموزش اصول ایمنی به بیش از یک‍‌هزار شهروند درگهانی

مسئول خدمات شهری شهر درگهان با اشاره به عملکرد واحد آتش‌نشانی شهرداری این شهر در ۱۸ ماه گذشته، گفت: در این مدت به بیش از یک‌هزار نفر از شهروندان آموزش اطفا حریق ارائه شده است.

صفدر شایسته در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: محدوده فعالیت آتش نشانی محدوده شهر و حومه است، اما اگر خارج از محدوده درگهان نیز حادثه‌ای رخ دهد نیروها و خودروهای آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شود.

وی افزود: به دلیل وسعت حوزه تحت پوشش با کمبود نیرو مواجه هستیم.

مسئول خدمات شهری شهرداری درگهان تصریح کرد: حداکثر زمان رسیدن به محل حادثه در عملیات‌های درون شهری چهار دقیقه و در عملیات‌های خارج از شهر شش دقیقه است.

شایسته اضافه کرد: در یک سال و نیم گذشته، ۴۵ حادثه آتش سوزی منزل مسکونی، ۱۴ مورد آتش سوزی خودرو، ۱۳ مورد آتش سوزی مجتمع تجاری و انبار پاساژ، ۳۵ مورد زباله سوزی و پنج مورد آتش سوزی کارگاه لنج سازی به پایگاه آتش نشانی درگهان گزارش و در کمترین زمان ممکن حریق اطفا و مهار شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۸ ماه گذشته به بیش از یک‌هزار نفر از شهروندان آموزش اطفا حریق ارائه شده است، اضافه کرد: در این مدت ۳۵ عملیات امداد و نجات جاده‌ای، پنج مورد نجات شهروندان محبوس در منزل و آسانسور و ۳۰ عملیات گرفتن حیوانات موزی انجام شده است.

کد خبر 446923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.