خودسوزی تازه عروس و داماد در ورامین

خودکشی جوان اسفراینی، برق‌گرفتگی مرد شیرازی، خودسوزی تازه عروس و داماد در ورامین، انهدام باند سرقت در کرمانشاه، رهایی از چوبه دار مرد هیرمندی، حمله با مواد آتش زا به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و قتل جوان نوشهری در درگیری خیابانی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در پی اعلام پاسگاه ایرج مبنی بر اینکه فردی با پژو ۴۰۵ ضمن ارائه نامه‌ای به سرباز وظیفه پلیس راه از وی درخواست کرده تا نامه را به پاسگاه تحویل دهد که پس از رؤیت نامه مشخص شد، این فرد قصد خودکشی به دلیل مشکلات خانوادگی را دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه ایرج قرار گرفت.

مجید یگانه پور با اشاره به اینکه مأموران پس از حضور در محلی که این فرد در نامه قید کرده بود مشاهده می‌کنند که یک جوان ۲۳ ساله درون خودرو شیر گاز پیک نیک را باز گذاشته و چند ورق قرص مصرف کرده است، افزود: بلافاصله مأموران وارد عمل شده و وی را به هوای آزاد منتقل و بعد از مساعد شدن حال وی توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و خودرو نیز برای تحویل به خانواده‌اش به پاسگاه منتقل شد.

برق گرفتگی مرد شیرازی

فرمانده انتظامی شیراز از فوت یک نفر بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

فرج شجاعی گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی یک جوان در "شهرک جوادیه" بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد جوانی ۳۶ ساله حین تعمیرات وسایل منزل دچار برق گرفتگی شدید شده و جان خود را از دست داده است، افزود: جسد برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه تعمیر وسایل الکتریکی و حساس نیازمند داشتن تخصص در آن وسیله است، از شهروندان خواست: با رعایت موارد ایمنی و استفاده از کارشناس فنی جهت تعمیر وسایل منزل خود مانع بروز چنین حوادثی شوند.

خودسوزی تازه عروس و داماد در ورامین

یک مقام انتظامی گفت: مرد جوان اقدام به خودسوزی می‌کند و زن اقدام به خاموش کردن همسر خود کرده و وی نیز دچار سوختگی می‌شود، حال مرد جوان وخیم اعلام شده است؛ مصدومین توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ ورامین به بیمارستان مفتح منتقل شدند.

انهدام باند سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند سرقت گوشی تلفن همراه و کشف ۲۰ دستگاه گوشی مسروقه خبر داد.

حسین براری اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۹ طاقبستان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای سه نفره یک باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه همه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

براری تصریح کرد: اعضای این باند دو مرد و یک زن هستند، زنی که به شهلا خطر معروف بود رئیس این باند بود و سرانجام به دام افتاد؛ آن‌ها به چندین فقره سرقت در شهر کرمانشاه اعتراف و در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاهشان ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

بخشش مردی که قاتل همسرش بود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هیرمند از پایان اختلاف هفت ساله و نجات قاتل از چوبه‌دار در این شهرستان خبر داد و در این زمینه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی دادستانی، قاضی اجرای احکام کیفری و ریش سفیدان شهرستان هیرمند، پس از هفت سال تلاش بی‌وقفه، فردی که همسرش را به قتل رسانده بود از چوبه‌دار نجات پیدا کرد.

وی ادامه داد: در جریان یک اختلاف خانوادگی در سال ۹۲ متهم همسرش را به قتل می‌رساند و به قصاص محکوم می‌شود، قاتل قبل از اجرای حکم و با تلاش‌های ریش سفیدان و دادستان هیرمند از چوبه دار رهایی یافت و اولیا دم پرونده پس از گذشت از وی خواستار مختومه شدن پرونده در مراجع قضائی و انتظامی شدند.

حمله با مواد آتش‌زا به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز

مسئول انتظامات دادگاه انقلاب اسلامی شیراز در پی پرتاب مواد محترقه و آتش زا به مقابل دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ضمن تأیید این خبر گفت: این اقدام نیمه شب و در مقابل دادگاه انقلاب اسلامی انجام شده بود و نیروهای انتظامی مستقر در مجموعه در سلامت به سر می‌برند و به ساختمان دادگاه نیز هیچ خسارتی وارد نشده است.

افسر مسئول انتظامات در شب حادثه با بیان اینکه مراتب پس از این اقدام هتاکانه مطابق مقررات به مسئولین مربوطه اطلاع داده شد، افزود: با دستور قضائی بررسی و تحقیقات در راستای شناسایی فرد یا افراد هتاک در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است پس از وقوع حادثه تصاویری که با مصرف رسانه‌های معاند تهیه شده بود در فضای مجازی پخش شد که شناسایی و برخورد با عوامل تهیه و انتشار این تصاویر نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

قتل جوان نوشهری در درگیری خیابانی

در یک درگیری خیابانی بین چند پسر در مجاورت پارک نوید نوشهر، جوانی ۳۵ ساله و اهل روستای موسی آباد براثر اصابت ضربه چاقو به ران و پهلو چپ مجروح شد و به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل و علیرغم تلاش‌های کادر پزشکی و درمانی به علت شدت جراحات وارده و خونریزی وسیع شریان جان باخت.

فرد ضارب که پس از اطلاع یافتن از مرگ مجروح متواری شده بود با شگردهای فنی و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان امور جنایی پلیس آگاهی ردیابی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از سه ساعت دستگیر و به بازداشتگاه انتقال یافت.

تحقیقات مأموران انتظامی در خصوص علت و انگیزه این جنایت در حال رسیدگی و بررسی است. به دستور بازپرس امور جنایی دادسرای نوشهر پیکر مقتول جهت تعیین علت دقیق فوت و انجام آزمایش‌های لازم به سردخانه پزشکی قانونی این شهرستان منتقل شد.

کد خبر 446916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.