روزنامه‌های ورزشی هشتم مهر؛ آشفته بازاری به نام استقلال

در روزهایی که اکثر تیم‌ها در حال روند آماده سازی خود برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فصل آینده هستند، آبی‌پوشان بدون داشتن سرمربی غرق در حاشیه و آشفتگی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه هشتم مهرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "ساز ناکوک گیتاریست استقلال " به حمله شبانه امیر ارسلان مطهری به مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی با انتشار یک استوری در اینستاگرام پرداخت، اقدامی که البته با واکنش منفی وریا غفوری همراه بود و گویا معلوم نیست در تیم پرستاره و با قدمت استقلال چه می‌گذرد.

"گل" با عنوان"حسینی رفت، اسماعیلی و دانشگر هم در آستانه جدایی" به وضعیت نابسامان استقلال پرداخت و مدعی شد پرونده جدایی سید حسین حسینی دروازه‌بان این تیم نهایی شده است و در کنار آن فرشید اسماعیلی و دانشگر که تمدید قرارداد آنها رسمی نشده است در آستانه جدایی قرار دارند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آزمون عدالت برای AFC" به درخواست باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بخشش کارت قرمز اشتباه سیامک نعمتی پرداخت، اتفاقی که نظیر آن برای مهدی بن عطیه مدافع مراکشی الدحیل رخ داد و حالا پرسپولیسی‌ها انتظار نگاه عادلانه AFC را دارند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "قایدی یک قدم تا جدایی از استقلال" مدعی شد مهاجم ریز نقش استقلال در حال جدایی از این تیم است، شایعه‌ای که با توجه به اظهارات شب گذشته سعادتمند که گفته بود قایدی را ارزان نمی‌فروشیم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

"ایران ورزشی" با عنوان"خطر تعلیق فوتبال ایران جدی است" به اظهارات علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال پرداخت، اتفاقی که با توجه به بدهی سنگین فدراسیون فوتبال ایران به ویلموتس اصلاً دور از انتظار نیست.

"شوت" با عنوان "گلر استقلال را نمی‌خواهیم" به اظهارات زنوزی مالک باشگاه تراکتور پرداخت، کسی که مدعی است مقصد دروازه‌بان ملی پوش استقلال تراکتور نیست.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"داور عجول بود" به اظهارات سیامک نعمتی ستاره خط هافبک و دفاع پرسپولیس پرداخت، کسی که حالا اخراجش گویا به مسئله‌ای مهم‌تر از شناخت رقیب ازبکستانی تبدیل شده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "این کادر مدیریتی و فنی نوید روزهای خوبی را می‌دهد" به اظهارات پیام نیازمند گلر جوان و مستعد سپاهان پرداخت، کسی که شاید با عوض شدن کادر فنی سپاهان بتواند بار دیگر به روزهای اوج خود برگردد.

کد خبر 446909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.