سازمان بنادر دستگاه برتر جشنواره شهیدرجایی/‌کسب امتیاز همه شاخصها

بر اساس نتایج جشنواره شهید رجایی، سازمان بنادر و دریانوردی در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سطح نهادهای دولتی به عنوان دستگاه برتر کشوری برگزیده شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور هر ساله بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه‌های برگزیده در مراسم جشنواره شهید رجایی با حضور و اهدای لوح توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی لغو گردیده است.

نتایج حاصله از ارزیابی‌های سازمان اداری و استخدامی در دو بخش تهیه می‌شود. بخش اول مربوط به دستگاه‌های انتخاب شده به عنوان دستگاه‌های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی هستند که بر اساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ انتخاب شده‌اند و بخش دوم نیز به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و اقدامات انجام شده در آن زمینه می‌پردازد.

بر این اساس، سازمان بنادر و دریانوردی در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی و در مجموع در میان تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت؛ حائز رتبه برتر کشوری شد و توانسته است نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار شود.

نتایج ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور به همراه امتیازات مکتسبه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی و لوح تقدیر از از وزرا و رؤسای سازمان‌های منتخب از جمله مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با امضای رئیس جمهوری متعاقباً اهدا خواهد شد.

کد خبر 446883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.