تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری صدرا

به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار صدرا از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا صادقی، رئیس شورای شهر صدرا در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون خون شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است؛ این خط سرخ شهادت تا تحقق همه آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد.

وی افزود: ما هرچه قدر به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم باز هم نمی‌توانیم گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران نمائیم و حقی که بر گردن ما دارند را ادا نمائیم. امروز اگر ما پشت میزی هستیم مدیون خون شهداییم.

در ادامه این مراسم بهزاد پرنیان، شهردار صدرا نیز با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد: علاقه مند بودیم تا با حضور در جمع خانواده معظم شهدا و زیارت پدران و مادران و همسران این شهدا، بی واسطه سلام و احترام خود را نثارشان کنیم که متأسفانه به دلیل شیوع این ویروس امکان حضور در جوار خانواده شهدا فراهم نبود.

وی ضمن بیان عظمت شهدای عزیز و برکت یاد و نام آنان اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و هر جا خانواده شهدا حضور داشته باشند برکت وجودشان باعث رزق و روزی برای کل مجموعه خواهد بود.

شهردار صدرا با بیان اینکه وظیفه ما در فضای غبارآلود امروز که زمینه‌های فساد و ابتذال بسیار زیاد است بسیار سنگین‌تر است، گفت: شما که وارث کرامات شهیدان و یادگاران بهترین انسان‌های این سرزمین هستید؛ تمام رفتار و کردارتان می‌تواند تجلی و آینه تمام‌نمای پدران معظم شهید شما باشد و باید ادامه دهنده راه آنان باشید.

پرنیان با اشاره به اینکه وصیت تمام شهدا عمل به شعائر اسلامی و تبعیت از ولی فقیه بود، افزود: حرکت ما باید در مسیر شهدا باشد در این راستا موظف هستیم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را در مجموعه شهرداری توسعه دهیم و پاسدار خون آن عزیزان باشیم.

در انتهای این مراسم، با اهدا لوح تقدیر و هدایا از زحمات و جایگاه این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 446875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.