درگیری دوچرخه‌سواران شاخص ایران در لیگ برتر جاده/ متخلفان از مسابقه فردا محروم شدند

دو رکابزن شاخص ایران در حین برگزاری دومین مرحله لیگ جاده با یکدیگر درگیر شدند که منجر به محروم شدن هر دو از ادامه لیگ شد.

به گزارش ایمنا، دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده در تبریز برگزار شد. در نخستین روز این مسابقات رکاب‌زنان در ماده استقامت جاده به رقابت پرداختند که در حین مسابقه دو رکاب زن مطرح ایران با یکدیگر درگیر شدند.

میرصمد پور سیدی از تیم سپاهان اصفهان و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز در حین برگزاری مسابقه با یکدیگر درگیری پیدا کردند که با وساطت کادر برگزاری مسابقه، ماجرا فیصله پیدا کرد.

پس از آن کمیته فنی در مورد این دو رکاب زن تصمیم‌گیری کرد و در نهایت قرار بر این شد که روز دوم لیگ که رقابت تایم تریل انفرادی برگزار می‌شود، اجازه حضور به این دو رکاب زن داده نشود.

محمدرضا صفار، سرداور مسابقات در گفت‌وگو با ایسنا درباره درگیری دو رکاب زن بیان کرد: داور ما پشت گروه دوچرخه سواران حضور داشت که ناگهان به ما اعلام کرد دو رکاب زن تیم دانشگاه آزاد و سپاهان که اتفاقاً هم استانی هستند با هم درگیر شده‌اند و شروع به انجام رفتارهای غیر ورزشی و پرخاشگرانه کرده‌اند. البته کادر برگزاری و داورها آنها را از هم جدا کردند و اجازه ندادند اتفاق خاصی بیفتد اما به هر حال این رفتارها نیز در لیگ خوشایند نیست.

او ادامه داد: در کمیته فنی تصمیم بر این شد که مجوز حضور به هر دو رکاب زن در رقابت تایم تریل داده نشود و تصمیمات بعدی نیز بر عهده کمیته انضباطی فدراسیون است.

صفاپور در مورد درگیری هم که در خط آخر رخ داد نیز گفت: در آخر مسیر بین دوستانشان بحث‌هایی رخ داد که آن هم ختم به خیر شد اما برای جریمه دو رکاب زن که اتفاقاً از نفرات خوب تایم تریل هستند، اجازه حضور در مسابقه فردا را ندارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 446871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.