جشنواره «یزد ایمن» برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره «یزد ایمن» با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و کاهش عملیات‌های سازمان آتش نشانی خبرداد.

عباس ملازینلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جشنواره یزد ایمن با هدف کاهش عملیات‌های میدانی آتش نشانی از طریق فرهنگ سازی و آموزش برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره از هفتم مهرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این جشنواره شهروندان با آموزش‌های گوناگونی از قبیل معرفی نقاط ناایمن، نحوه استفاده از کپسول‌های آتش نشانی و جعبه‌های آتش خاموش کن، مواد آتش‌زا، غرق‌شدگی، آتش سوزی در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمانی و اقدامات اولیه در مواجهه با آتش سوزی و سوختگی آشنا خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: این آموزش‌ها در قالب کلیپ‌های آموزشی، انیمیشن، موشن، مسابقه، پویش، تبلیغات شهری، مجازی و غیره توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی انجام می‌شود.

ملازینلی با بیان اینکه جشنواره یزد ایمن با شعار «به ایمنی شهرم بی تفاوت نیستم» برگزار می‌شود، گفت: سازمان‌های فرهنگی و آتش نشانی با همکاری یکدیگر مجریان این جشنواره هستند.

کد خبر 446845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.