پازل لیورپول با تیاگو کامل شد

پیوستن یک هافبک بازی‌ساز به ترکیب تیم لیورپول دقیقاً همان چیزی بود که این تیم به آن نیاز داشت و حالا با حضور تیاگو، بسیاری اعتقاد دارند که پازل بازیکنان لیورپول تکمیل شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، الیسون بکر سنگربان برزیلی تیم لیورپول در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تمجید از عملکرد تیاگو پرداخته و اعتقاد دارد او مشکلات لیورپول را حل می‌کند نه اینکه برای این تیم مشکل ساز شود و به همین دلیل می‌تواند کمک شایانی به کسب مجدد قهرمانی رقابت لیگ برتر انگلستان به سرخ‌پوشان آن فیلد کند.

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول که می‌دانست برای بهبود شرایط تیمش در فصل جدید و توانایی رقابت کردن با سایر باشگاه‌های انگلیسی باید ترکیب خود را بهبود ببخشد به فکر جذب تیاگو، هافبک اسپانیایی افتاد. در نهایت تیاگو آلکانترا پس از کش و قوس‌های فراوان با بیست میلیون یورو از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست تا وظیفه بازی‌سازی را در خط میانی این تیم برعهده بگیرد.

حضور تیاگو در ترکیب لیورپول باعث شده تا حتی بازیکنان این تیم نیز ذهنیت مثبتی پیدا کنند تا آنجا که الیسون دروازبان این تیم نیز به تمجید از عملکرد تیاگو پرداخته و حضور او در این تیم را اتفاق مثبتی تلقی کرده است: پیوستن تیاگو به تیم ما اتفاق بسیار خوبی است چرا که نه تنها او به عنوان یک تازه وارد انگیزه زیادی دارد، بلکه او بازیکن بسیار توانمندی است و می‌تواند کمک‌های زیادی به تیم کند.

دروازبان برزیلی لیورپول ادامه داد: تیاگو بازیکن پرتلاشی است و سابقه او نیز نشان می‌دهد که تا چه حد توانمند است. حضور او در تیم ما نه تنها مشکلی به ما اضافه نمی‌کند بلکه مشکلات ما را نیز حل می‌کند. باید خوشحال باشیم که این بازیکن در جمع ماست و می‌توانیم روی او حساب باز کنیم. در حال حاضر بازیکنان فوق‌العاده ای در ترکیب تیم حضور دارند و ذهنیت تیم باید بسیار مصمم باشد تا بتوانیم دوباره قهرمانی لیگ را کسب کنیم، چراکه تاریخ نشان می‌دهد انجام دادن این کار اصلاً کار ساده ای نیست.

وی در پایان راجع به هدف لیورپول برای این فصل افزود: از کیفیت لازم برخورداریم و انگیزه کافی هم داریم. باشگاه‌های زیادی برای این فصل سرمایه گذاری‌های هنگفت انجام داده اند و به همین خاطر ما نیز باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. البته در رقابت‌های فصل گذشته نیز ما به فکر قهرمانی نبودیم و تنها می‌خواستیم در هر بازی پیروز باشیم، امسال هم همین روند را در پیش می‌گیریم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

کد خبر 446816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.