۱۳۰ فقره سرقت در اصفهان کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان در عملیات ضربتی مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و اعتراف آنها به ۱۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات اطفال در منطقه شرق اصفهان و شکایت خانواده‌ها به پلیس، این موضوع با جدیت از سوی مأموران کلانتری ۲۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان دنبال شد.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی و انجام رصد و پایش هوشمندانه مجرمان سابقه دار نهایتاً هویت فردی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در کوچه‌ها پرسه زده و با اغفال کودکان دختر، طلاجات آنها را سرقت کرده و متواری می‌شد را به دست آوردند.

سرهنگ هاشمی فر گفت: مأموران با کسب اطلاعات لازم مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد متهم و دو همدست دیگرش در سرقت‌های متعددی دست دارند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اموال مسروقه زیادی از جمله طلاجات سرقت شده از اطفال، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی سواری، ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ابزار آلات، باند و سیستم پخش خودرو کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه برابر ارزیابی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه از مخفیگاه متهمان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، عنوان کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب ۱۳۰ فقره سرقت از جمله سرقت محتویات داخل خودرو، خودرو، طلاجات اطفال، اموال از باغ و ویلاهای خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه سارقان همگی سابقه‌دار و معتاد به مواد مخدر هستند، اظهار کرد: با اقدام به موقع و هوشمندانه مأموران پلیس این سارقان دستگیر و اموال مسروقه به مال باختگان بازگردانده شد که رضایتمندی آنان را نیز به همراه داشت.

این مقام انتظامی به مجرمان سابقه داری که متنبه نشده و مجدداً فعالیت تبهکارانه خود را از سر گرفتند هشدار داد و گفت: این افراد بدانند که آنها تحت کنترل و رصد هوشمندانه پلیس قرار دارند و در صورتی که دست از پا خطا کنند با برخورد قاطعانه نیروهای مقتدر پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 446813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.