۹۲۴ پایگاه آتش‌نشانی در روستاهای کشور فعال است

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همزمان با هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی از فعالیت ۹۲۴ پایگاه آتش‌نشانی در روستاهای کشور با محوریت دهیاری ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی ضمن اظهار کرد: به موجب بندهای ۳۰ و ۳۹ اساسنامه، تشکیلات و سازمان دهیاری‌ها؛ هر ساله به منظور ارتقای ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی به روستاها، در برخی از دهیاری‌ها، پایگاه آتش‌نشانی راه اندازی و به ماشین آلات مربوطه تجهیز می‌شوند که تاکنون ۹۲۴ پایگاه آتش نشانی روستایی در کشور راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس دهیاری‌ها در کشور تا کنون ۹۲۴ دستگاه ماشین آتش نشانی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به دهیاری‌ها واگذار شده است، اضافه کرد: هر پایگاه آتش نشانی روستایی در حدود ۱۰ روستای همجوار را تحت پوشش خدمات آتش نشانی و ایمنی قرار می‌دهد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: تعداد پایگاه‌های راه‌اندازی شده و تجهیز شده به ماشین آلات آتش‌نشانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۴۹۶ پایگاه آتش‌نشانی است و این پایگاه‌ها از سال ۹۲ تا ۹۸ با رشدی معادل ۱۱۵ درصد راه اندازی شده است.

کد خبر 446810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.