نصیزاده: فرماندهان نقش مهمی در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن دارند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استادان و فرماندهان نقش بسیار مهم و پررنگی در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن دارند؛ انتظار می‌رود همه توان و تلاش، فکر و تخصص خودتان را در راه خنثی‌سازی عملیات جنگ روانی دشمن، به‌کار گیرید.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جمع فرماندهان و استادان دانشگاه شهید ستاری، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه اظهار کرد: هیچ جامعه‌ای بدون تکاپو و رشد علمی، قادر به حفظ غرور و استقلال خود نخواهد بود؛ بنابراین در شرایط کنونی اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه، جهاد علمی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) «جنبش نرم‌افزاری» است که مدیریت کلان و راهبردی این تحول و پایه‌ریزی مهندسی اجتماعی آن متوجه نخبگان و نیروهای فعال و مبتکر دانشگاهی است.

وی افزود: تاریخ پرافتخار نیروی هوایی، تاریخ اصلاح‌گری است؛ تداوم پروژه انقلاب اسلامی با بیعت کارکنان خوشنام این نیرو با امام شهیدان رقم خورد. در این راه، دانشجویی که در مسیر قابلیت‌های مثبت و فزاینده داشته باشد در راهبردی کردن اصلاحات مبتنی بر ارتش انقلابی نقشی تعیین کننده ایفا خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: حفظ نشاط فرهنگی، علمی و روحیه سلحشوری و انقلابی، یکی دیگر از اهداف نیروی هوایی ارتش است؛ زیرا یاس از آینده، ریشه اصلی انحطاط مجموعه است. با توجه به استراتژی فعلی کشور شایسته است تعمیق عقلانیت در حرکت‌های دانشگاه و دوری از احساس‌زدگی به عنوان خصیصه اصلی دانشگاه در سرلوحه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و نظامی قرار گیرد.

نصیرزاده خطاب به استادان و دانشجویان اظهار داشت: شما نقش بسیار مهم و پررنگی در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن دارید؛ انتظار می‌رود همه توان و تلاش، فکر و تخصص خودتان را در راه خنثی‌سازی عملیات جنگ روانی دشمن، به‌کار گیرید. شما باید با تعریف برنامه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و تشکیل تیم‌های ورزشی روحیه و شادابی دانشجویان را بالا نگه دارید.

وی گفت: مراسم بسیار خوبی سال گذشته در این دانشگاه اجرا شده است. یکی از نقاط بسیار پررنگ و روشن فعالیت‌های دانشگاه شهید ستاری، بحث اردوهای دانشجویی است که اهمیت ویژه‌ای دارد.

کد خبر 446802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.