وزارت کشور دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی شناخته شد

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور از انتخاب وزارت کشور به عنوان دستگاه برگزیده در بعد شاخص‌های اختصاصی و همچنین از حیث معیارهای ابلاغی رییس جمهوری در جشنواره شهید رجایی امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، علی طالبی گفت: بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، وزارت کشور در میان وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ملی موفق شد تا در محورهای اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ و همچنین بر اساس محورهای ابلاغی رئیس جمهور به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شود.

وی افزود: این موفقیت بی شک نتیجه تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنان خدوم و بی ادعای وزارت کشور در ستاد، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها است که صادقانه مأموریت‌های خطیری در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، اجتماعی، توسعه شهری و روستایی، اقتصادی و توسعه منطقه‌ای عهده دار هستند و شبانه روزی اقدامات را پیگیری می‌کنند تا مردم کشورمان در آرامش و امنیت زندگی کنند.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور تصریح کرد: در کنار وظایف مستمر، حضور فعال و محوری همکاران وزارت کشوری در بحبوحه‌هایی نظیر حوادث غیر مترقبه سیل کم سابقه سال ۹۸ و زلزله سهمگین و خسارت بار کرمانشاه، اقدامات انتظامی و اجتماعی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، جایگاه راهبردی و مهم وزارت کشور را در نظام اجرایی کشور به تصویر کشید.

طالبی تصریح کرد: نتایج ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های سراسر کشور در هفته گذشته به استانداران ابلاغ شد و نتایج ارزیابی استانداری‌ها نیز در این هفته ابلاغ خواهد شد و مقرر است تا استانداری‌ها و فرمانداری‌های برتر به نحو شایسته قدردانی شوند.

به گفته وی، جشنواره شهید رجایی هر ساله با حضور رئیس جمهور و مقامات کشوری برای معرفی و قدردانی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اجرایی ملی که حائز رتبه‌های برتر در نتایج ارزیابی عملکرد سازمانی شده اند، برگزار می‌شود. البته این جشنواره امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا غیر حضوری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور از هدایت و حمایت وزیر کشور، همت و راهبری معاونان و مدیران و همچنین تلاش کارشناسان وزارت کشور و به ویژه کارکنان مرکز مدیریت عملکرد که در مستندسازی و ارائه عملکرد وزارت کشور تلاش وافری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 446801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.