"چل تیکا"، ابزاری برای معرفی بیشتر شهر سمنان

مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان گفت: برای شناساندن جاذبه های شهری و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با جاذبه های این شهر برگه بازی «چل تیکا» طراحی شده که شهروندان توسط این برگه می توانند با مراجعه به سایت "tourism.semnan.ir" در بازی شرکت کنند.

به گزارش ایمنا، محمودرضا دارایی اظهار کرد: این مسابقه که در بخش «یاد نام» برای آشنایی هر چه بیشتر با جاذبه‌های شهری در هر رده سنی طراحی شده است می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری سمنان را بیش از پیش برای علاقه مندان به گردشگری در سراسر دنیا که با این شهر تاریخی آشنایی دارند یادآوری کند.

وی با اشاره به عنوان «سمنان، شهر دوستدار کودک» افزود: شهرداری سمنان علاوه بر ایجاد و انتشار فراخوان این مسابقه، بازی دیگری را نیز در این هفته برای کودکان برای رنگ آمیزی و نقاشی از بناهای سمنان انجام می‌دهد و آن نیز همانند برگه نقاشی «چل تیکا» در پایگاه اطلاع رسانی جاذبه‌های شهر به آدرس "www.tourism.semnan.ir" خبررسانی و ارائه خواهد شد.

مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان درباره شرایط و قوانین بازی گفت: شهروندان می‌توانند با نگاه به برگه نقاشی جاذبه‌های شهری که در این پایگاه قرار گرفته و بر اساس شماره گذاری آنها اسامی مکان‌های مورد نظر را به همراه آدرس آن در فرم قرار داده و جا گذاری و ارسال کنند.

دارایی افزود: شهروندان در صورت درج صحیح ۴۰ جاذبه‌ای که نقاشی آن‌ها در برگه جاذبه‌های شهر آمده برنده خواهند بود و مشمول دریافت ۴۰ جایزه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب، صنایع دستی و سوغات شهر سمنان از جمله جوایز این بازی خواهد بود که به ۴۰ نفر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اهدا می‌شود.

مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان اظهار کرد: آثار نقاشی بخش «یاد نام» توسط هنرمند نسرین صفاییان و آثار بخش رنگ آمیزی کودکان توسط سحر امیرجان خلق شده است و علاوه بر این مسابقه در نقشه‌ها و کارت‌های بازی گردشگری که از برنامه‌های آینده ما می‌باشد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دارایی افزود: شهروندان در صورت هر گونه سوال در خصوص شرکت در این مسابقه در ساعات اداری با شماره ۰۹۰۳۲۳۱۷۸۸۰ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 446791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.