ارتقای کیفیت خدمات آتش‌نشانی در ساوه

شهردار ساوه گفت: با راه‌اندازی ایستگاه شماره چهار آتش نشانی در ساوه و تقویت ناوگان و تجهیزات آتش‌نشانی در سایه مدیریت سازمان آتش نشانی و معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سازمان آتش‌نشانی که دسترسی به خدمات با کیفیت به شهروندان است محقق شده است.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی حسینی در آئین گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی ساوه اظهار کرد: طبق استانداردهای جهانی فرصت طلایی حضور آتش نشانان در محل وقوع حادثه و حریق بین سه الی پنج دقیقه است که خوشبختانه این فرصت طلایی با تلاش آتش نشانان در شهر ساوه رعایت می‌شود و این عدد نسبت به استانداردهای جهانی مطلوب است و تلاش خواهیم کرد تا کاهش پیدا کند.

وی افزود: با راه‌اندازی ایستگاه شماره چهار آتش نشانی در ساوه و تقویت ناوگان و تجهیزات آتش‌نشانی در سایه مدیریت سازمان آتش نشانی و معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سازمان آتش‌نشانی که دسترسی به خدمات با کیفیت به شهروندان است محقق شده است، چرا که مدیریت حوادث و آتش‌سوزی به ثانیه مرتبط است و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات لازم ارائه شود.

شهردار ساوه با تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و از خودگذشتگی های آتش نشانان اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان و ترویج‌گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در راه نجات جان انسان‌ها ستودنی است و در نزد خدای تعالی عبادت محسوب می‌شود.

حسینی اضافه کرد: آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در میان سایر رویدادها از جمله نجات غریق، تصادفات و حوادث خانگی با سرعت عمل و دقت اقدام کرده و با قبول صدمات جانی متعدد برای انجام وظیفه تلاش می‌کنند و در مواقع بحران بدون هیچ ملاحظه شخصی به دل بحران می‌زنند تا جان همنوعان خود را از خطر نجات دهند.‌

منبع: ایسنا

کد خبر 446787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.