۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
ریبری به تمرینات بازگشت

فرانک ریبری ستاره فرانسوی تیم فیورنتینا پس از طی کردن دوران مصدومیتش به تمرینات تیم خود بازگشته تا برای دیدار برابر سمپدوریا آماده شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، فرانک ریبری وینگر تیم فیورنتینا که پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای راست از میادین دور بود به تمرینات تیمش بازگشته است تا دوباره در رقابت‌های سری آ به میدان برود.

در جریان دیدار هفته اخیر رقابت‌های سری آ بین دو تیم اینتر و فیورنتینا که با پیروزی ۴ بر ۳ نراتزوری به پایان رسید، فرانک ریبری عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و تأثیر بسیاری در پایاپای بودن بازی ایفا کرد، هرچند در نهایت تیم اینتر موفق به کسب پیروزی در این بازی شد. اما مهم‌تر از درخشش ریبری در این بازی، مصدومیتی جزئی بود که برای او پیش آمد و باعث ایجاد نگرانی کادر فنی فیورنتینا شد.

گزارش خبرنگاران حاکی از آن است که ریبری به دلیل حساسیت بالا در رابطه با مصدومیت خود، بلافاصله پس از احساس ناراحتی به کلودیو رانیری، سرمربی فیورنتینا اطلاع داد. این سرمربی نیز به سرعت پاتریک کوترونه را در دقیقه ۸۳ به جای ریبری وارد زمین کرد تا به این ترتیب بازیکن فرانسوی بنفش‌ها به سرعت به مرکز پزشکی باشگاهش مراجعه کند.

ریبری که فصل گذشته به دلیل مصدومیت چهار ماه از مسابقات دور بود در دیدار اخیر نیز دقیقاً از همان ناحیه احساس ناراحتی داشت که همین مسئله باعث نگرانی فیورنتینایی ها شده بود. هرچند بالاخره سرمربی این تیم تأیید کرد که مصدومیت ریبری جدی نیست و وی به تمرینات تیمش بازگشته است تا بنفش‌ها را در رقابت‌های سری آ همراهی کند.

کد خبر 446775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.