انجام ۴۲۵ ماموریت آتش‌نشانی در خمین در نیمه نخست امسال

مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: ۴۲۵ ماموریت در نیمه نخست امسال از سوی آتش نشانان این شهر انجام شده که ۳۲۷ مورد آن مربوط به مهار آتش است.

به گزارش ایمنا، مهدی کمانی با اشاره به روز ایمنی و آتش نشانی اظهار کرد: مهار آتش در علف‌های خشک با ۱۶۵ مورد و زمین‌های کشاورزی با ۵۷ مورد به ترتیب بیشترین عملیات‌های انجام شده از سوی آتش‌نشانی خمین است.

وی ادامه داد: کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان شامل ۲۴ مورد گرفتن مار و حیوانات وحشی، ۹ مورد نجات از آسانسور، سه مورد امداد در تصادفات، چهار مورد نجات فرد خودکشی کننده، ۶ مورد بریدن انگشتر و سه مورد امداد غرق‌شدگی از دیگر اقدامات آتش‌نشانی خمین در نیمه نخست امسال بوده است.

مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین تاکید کرد: آتش‌نشانی این شهر موظف به خدمت‌رسانی در محدوده شهری است، اما با وجود کمبود نیرو روستاها را نیز پوشش می‌دهد و هنگام عملیات‌ها به موقع خود را به محل آتش‌سوزی و حادثه می‌رساند.

کمانی گفت: آتش نشانی یک شغل نیست و باید عاشقانه وارد این حرفه پر خطر شد، زیرا آتش‌نشان با آگاهی به خطرات موجود در یک حادثه به عملیات به ویژه مهار آتش اعزام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 446724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.