پیرلو: یوونتوس یک قدم به عقب رفت

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با اشاره به عدم رضایت از نتیجه حاصل شده در دیدار برابر رم امیدوار است که تیمش بتواند طی هفته‌های آتی پیشرفت کند چرا که بازی برابر رم را نوعی پسرفت می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، شب گذشته دو تیم یوونتوس و رم در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید تا بانوی پیر از بازی خارج از خانه در پایتخت بتواند یک امتیاز کسب کند، اما این نتیجه مطابق انتظار آندره آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس نبود.

بازی یوونتوس و رم افت و خیزهای فراوانی داشت که از یک سوی اگرچه تیم رم با گلزنی از روی نقطه پنالتی موفق شد پیش بیافتد، اما در ادامه رونالدو موفق شد بازی را به تساوی بکشد. در ادامه بازی رم باز هم به گل رسید و رونالدو هم مجدداً بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت این بازی با همان نتیجه به پایان برسد. در جریان این بازی، آدرین رابیوت نه تنها در نیمه اول یک پنالتی به حریف تقدیم کرد، بلکه در ادامه نیز از زمین مسابقه اخراج شد تا تأثیر شدیدی بر عملکرد یووه در این بازی بگذارد.

آندره آ پیرلو در خصوص نتیجه کسب شده در این دیدار، گفت: رویکرد ما برای بازی برابر سمپدوریا کاملاً با این بازی تفاوت داشت و به هیچ عنوان قابل قیاس نبود. از لحاظ عملکرد ما یک قدم به عقب رفتیم. به هر ترتیب باید در نظر گرفت که پیشرفت هر هفته رخ می‌دهد و این روند را باید ادامه دهیم چرا که فرصت انجام بازی‌های پیش فصل نداشته ایم و به همین خاطر مشکلات باید در جریان مسابقات رسمی برطرف شود.

سرمربی تیم یوونتوس افزود: حس می‌کنم که این یک امتیاز را به هر ترتیب که بود کسب کردیم چرا که دو بار در طول بازی عقب افتادیم و بخشی از زمان مسابقه را با یک بازیکن کمتر سپری کردیم. بازیکنانی مانند آرتور داریم که نزدیک به شش ماه است بازی نکرده اند و همه این موارد در کنار هم تأثیر گذار است.

وی در خصوص آمادگی رونالدو بیان کرد: خوشحالم که بازیکنی همچون رونالدو را در اختیار داریم چرا که تأثیر بودن او در میدان فقط به ثمر رساندن گل‌ها نیست و دوندگی او مخصوصاً زمانی که ما ده نفره بازی را دنبال می‌کردیم، کمک زیادی به تیم کرد. البته باید چند هفته دیگر نیز بگذرد تا بازیکنان دیگر تیم نیز بتوانند مانند رونالدو به آمادگی برسند.

پیرلو در پایان خاطرنشان کرد: همیشه بازی در مقابل تیم‌های سازمان یافته مشکل است و ما این مسئله را امروز با تیم رم شاهد بودیم. اینتر نیز بازیکنان با کیفیتی در اختیار گرفته و می دانم که تا انتها جدال سختی با تیم‌های خوب سری آ خواهیم داشت. بازیکنان جدید تیم نیز باید با شرایط بازی در سری آ خود را وفق دهند تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

کد خبر 446686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.