آزادسازی ٩٠ درصد فاز سوم خیابان بهشت در منطقه ۹

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از آزادسازی بیش از ٩٠ درصد فاز سوم خیابان بهشت خبر داد و گفت: برای تکمیل فاز سوم خیابان بهشت (حدفاصل خیابان آتشگاه و شهید اشرفی) هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف از آزادسازی فاز سوم خیابان بهشت افزایش عرض ترافیکی است که در مرحله تکمیل روند آزادسازی و عملیات عمرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه فاز سوم خیابان بهشت به طول ٤٥٠ متر و عرض ۳۶ متر در حال احداث است، تصریح کرد: برای تکمیل فاز سوم خیابان بهشت (حدفاصل خیابان آتشگاه و شهید اشرفی) هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات آزادسازی و اجرایی فاز سوم خیابان بهشت شامل ایجاد دو باند جدید، احداث پیاده رو و مدیریت آب‌های سطحی است، افزود: با اجرای عملیات آزادسازی احداث کانیو و جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت، جا به جایی تیرهای برق در حال انجام است.

وی از باز زنده‌سازی محور نمونه مادی لنبان و بدنه‌سازی این نهر به صورت پایلوت در خیابان میرزا طاهر خبر داد و گفت: اجرای پروژه بدنه‌سازی مادی لنبان با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

رفیعی خاطرنشان کرد: پیمانکار در حال بدنه‌سازی و زیرسازی و احیای دیواره‌های این مادی به طول ٢٥٠ متر و بازسازی پل‌های طول این نهر و پیرایش شهری در خیابان میرزا طاهر است.

وی ادامه داد: مادی لنبان که از دل محلات نصرآباد می‌گذرد یکی از بارزترین منابع طبیعی شهر اصفهان است که نقش مؤثری بر شکل‌گیری شهر و محلات ایفا می‌کند.

کد خبر 446685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.