مرحله اول توزیع واکسن آنفولانزا به مادران باردار اختصاص دارد

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: واکسن آنفولانزا برای گروه‌های پرخطر و آسیب‌پذیر در چند مرحله توزیع می‌شود و در مرحله اول مادران باردار گروه هدف تزریق واکسن آنفولانزا هستند.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه واکسن آنفولانزا به مرکز بهداشت استان رسیده است، اظهار کرد: واکسن آنفولانزا برای گروه‌های آسیب‌پذیر و پرخطر در چند مرحله توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول مادران باردار گروه هدف تزریق واکسن آنفولانزا هستند و واکسن آنفولانزا برای مادران باردار به مراکز بهداشت و پایگاه‌های جامع سلامت تحویل داده شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ربط در مراکز بهداشت و پایگاه‌های جامع سلامت برای تزریق واکسن آنفولانزا با مادران باردار تماس می‌گیرند.

وی تصریح کرد: مادران باردار از مراجعه بدون هماهنگی به مراکز خودداری کنند و تنها زمانی که با آن‌ها تماس گرفته شد، در مراکز بهداشت برای تزریق واکسن آنفولانزا حضور پیدا کنند.

عسگری با توضیح اینکه تعداد واکسن‌های آنفولانزا که به مادران باردار استان اصفهان اختصاص یافته است، تمام مادران باردار را پوشش می‌دهد، افزود: توزیع واکسن برای سایر گروه‌های پرخطر اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 446684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.