روزنامه‌های ورزشی هفتم مهر؛ سقوط امپراطوری ژاوی

پرسپولیس در رقابتی که بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بود برای چندمین بار ژاوی را مغلوب ایرانی‌ها کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه هفتم مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "غرش شیر سرخ، آسیا را لرزاند".به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر پرداخت، پروزی که با توجه به عملکرد سرخ‌پوشان در این رقابت کاملاً برحق بود.

"گل" با عنوان"عیسی، مسیحای پرسپولیس" به درخشش دوباره عیسی آل کثیر و زدن گل صعود پرسپولیس مقابل السد پرداخت، بازیکنی که با توجه به سن نسبتاً بالای او ابهامات زیادی برای موفقیتش وجود داشت ولی خیلی زود جواب اعتماد یحیی را با دو گل و کسب دو پیروزی داد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بوی پرسپولیس برانکو" به موفقیت پرسپولیس تا به اینجای لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، موفقیتی که نشانه‌ها و تشابه‌های زیادی به تیم برانکو دارد و گویا سرخ‌پوشان دوباره در سودای فینال لیگ قهرمانان آسیا و ولو قهرمانی هستند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سعادتمند می‌رود مجیدی برمی‌گردد؟ " به احتمال بالای برکناری سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال پرداخت، کسی مطمئناً دلیل اصلی اختلاف باشگاه استقلال با مجیدی است و مطمئناً با رفتن او مسیر برای بازگشت مجیدی بسیار هموار خواهد شد.

"ایران ورزشی" با عنوان"هالک ایرانی" به تمجید از ستاره خط حمله سرخ‌پوشان یعنی عیسی آل کثیر پرداخت، کسی که با وجود زدن دو ضربه به تیرک دروازه در بازی با السد با حفظ روحیه خود موفق شد گل صعود پرسپولیس را به ثمر برساند.

"شوت" با عنوان "چهار بازیکن استقلال به تهران برنگشتند" به غیبت چهار ستاره استقلال یعنی میلیچ، دیاباته، چشمی و کریمی در پرواز بازگشت این تیم به ایران به پرداخت، غیبتی که به شایعات بازگشت هر کدام از این بازیکنان دامن می‌زند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"نعمتی هم مثل بن عطیه" به اخراج عجیب و پرابهام سیامک نعمتی در دقایق پایانی بازی با السد پرداخت، اخراجی که با توجه به اشتباه مهلک داور در آن احتمال لغو و بازگشت نعمتی برای بازی آتی سرخ‌پوشان وجود دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "محمود بیا به برادرت کمک کن" به دعوت محرم نوید کیا از محمود کریمی برای اضافه شدن به کادر فنی سپاهان پرداخت. کسی که مطمئناً کمک‌های شایانی را در بحث فنی به طلایی‌پوشان کند.

کد خبر 446680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.