افزایش صدور پروانه ساخت در قزوین/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی کاشان

در این بسته خبری از بررسی مشکلات کمربندی جنوب شهرکرد تا افزایش ۱۳۵درصدی پروانه ساخت در قزوین و بهسازی تابلوهای شهدای ابهررا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کاشت ۷۰۰ اصله درخت در اکو پارک صدرا

بهمن صفرپور، معاون فنی و اجرایی شهردار صدرا از کاشت حدود ۷۰۰ اصله درخت در اکو پارک این شهر خبر داد.

بازدید رایگان از اماکن تاریخی کاشان

حمیدرضا پوربرات، مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: همزمان با روز جهانی گردشگری بازدید از اماکن تاریخی تحت نظارت شهرداری کاشان رایگان است.

مهار آتش سوزی بازارچه شهرستان فومن

امین خوش پرش، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان فومن گفت: آتش سوزی ۶ مغازه و یک واحد منزل مسکونی در بازارچه فومن واقع در خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان اوایل صبح امروز مهار شد.

تحقق ۴۳ درصد بودجه شهرداری بوئین‌میاندشت

عبدالرضا سپیانی، شهردار بوئین‌میاندشت گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری این شهر بر مبنای رقم ۵۵ میلیارد ریال تنظیم شد که تا پایان مردادماه ۴۳ درصد آن محقق شد.

بررسی مشکلات کمربندی جنوب شهرکرد

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، شهردار شهرکرد و جمعی از مالکان شهرکرد و شهر کیان مشکلات کمربندی جنوبی مرکز استان بررسی شد.

افزایش ۱۳۵ درصدی پروانه ساخت در قزوین

حمید ضیایی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: شهریورماه سال جاری ۱۲۵ مورد دستور تهیه نقشه از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر و به متقاضیان ابلاغ شده است، این رقم نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۸ افزایش ۱۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش تولید زباله در بیرجند

احمد لطایفی، مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند از افزایش تولید زباله در بیرجند در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تولید روزانه زباله در بیمارستان‌های بیرجند از سه تن به ۵.۵ تن افزایش یافت.

بهسازی تابلوهای شهدای ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر گفت: بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال انجام است.

کد خبر 446666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.