اعمال محدودیت‌های جدید در اصفهان/منتظر تفویض اختیار به استان برای تعطیلی هستیم

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: تفویض اختیار بیشتر به استان برای ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها داده شد و پس از تائید وزرای کشور و بهداشت محدودیت‌های جدید در سطح استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله غلامی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار شامگاهی شبکه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به رشد فزاینده بیماری کرونا در هفته‌های اخیر در اصفهان موضوع تفویض اختیار به استان در مورد تعطیلی اصناف در ستاد استانی مطرح شد و درخواست استاندار مبنی بر تفویض اختیار بیشتر به استان برای ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی برای واحدها، مراکز و صنوف پرخطر و مراکزی که ازدحام جمعیت بالا دارند به ستاد ملی کرونا ارسال شد.

وی با بیان اینکه موضوع تفویض اختیار استانی در جلسه اخیری که ستاد ملی کرونا با استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کردند مطرح و مصوب شد، افزود: مسئولیت تعطیلی‌های یک هفته‌ای به استان‌ها تفویض شد اما لازم است بعد از تفویض اختیار ستاد ملی کرونا تائید وزیر کشور یا وزیر بهداشت و درمان هم اخذ شود تا بلافاصله اجرای این تعطیلی‌ها در استان انجام شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان تصریح کرد: استخرها، باشگاه‌ها، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در لیست اعمال محدودیت هستند و تا فردا پاسخ این تفویض اختیارات از وزرای مربوطه ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از پاسخ وزیر کشور در استان برنامه ریزی‌های لازم برای تعطیلی و محدودیت‌های جدید در سطح مراکز مذکور اعمال خواهد شد تا شاهد کاهش شیوع بیماری در استان باشیم.

کد خبر 446656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.