توسعه بازارهای روز کوثر مطالبه شهروندان است

شهردار اصفهان با اشاره به احداث پانزدهمین بازار روز کوثر در شهرک زاینده رود گفت: به واسطه بازار کوثر به یکی از نیازهای چندساله اهالی این شهرک پاسخ دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی عصر امروز _ یکشنبه ششم مهرماه ۹۹_ در آئین افتتاح و بهره برداری از بازار کوثر شماره ۱۵ در قالب سیزدهمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اظهار کرد: امروز در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، شاهد سومین آئین بهره‌برداری پروژه‌های سازمان میادین هستیم.

وی با بیان اینکه پانزدهمین بازار روز کوثر در شهرک زاینده رود احداث و به واسطه آن به یکی از نیازهای چندساله اهالی این شهرک پاسخ دادیم، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مدیریت شهری در جهت رفاه حال شهروندان بازار روز کوثر شماره ۱۴ در شهرک شفق افتتاح شد، همچنین چندی پیش یکی از بازارهای روز کوثر در سپاهان شهر کلنگ زنی شد و امروز احداث بازار روز کوثر در شهرک شهید کشوری نیز در دست اقدام است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بازار روز کوثر شماره ۱۵ در زمینی به وسعت دو هزار و ۲۵۶ مترمربع با زیربنای یک هزار و ۵۴۰ متر احداث شده است، تصریح کرد: بخشی از این فروشگاه در داخل و تعدادی از غرفه‌های آن بیرون از بازار قرار گرفته است که در آینده عملیات احداث فاز دوم این بازار در مجاورت این مجموعه آغاز خواهد شد تا زمینه رفاه هرچه بیشتر مردم و دسترسی آنها به کالاهای مورد نیاز فراهم شود.

نوروزی با تأکید بر اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت شهری توسعه بازارهای کوثر است، گفت: البته به دنبال آن نیستیم که مغازه داران و فروشگاه‌های کوچک به واسطه فعالیت بازارهای کوثر آسیب ببینند و قطعاً این سیاست باید به گونه‌ای پیش برود که آنها نیز سهام‌دار این بازارها شوند.

وی ادامه داد: مکان‌یابی بازارهای کوثر باید در نقاطی جانمایی شود که به کسب و کار سایر مغازه داران لطمه‌ای وارد نکند.

کد خبر 446653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.