تامین اجتماعی مقرری بیکاری خرداد تا مرداد را پرداخت می‌کند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سازمان تامین اجتماعی، بیمه بیکاری معوق سه ماهه (خرداد تا مرداد) متقاضیان که تا کنون واریز نشده را پرداخت می‌کند.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی درباره تأخیر در پرداخت بیمه بیکاری مشمولان در سه ماهه خرداد لغایت مرداد، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی پرداخت این مبالغ را دنبال کرده و در این زمینه بخشی از مقرری مشمولان توسط سازمان پرداخت شد و پرداخت سایر متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در نشست بررسی فنی سامانه جامع روابط کار، افزود: هدف از ایجاد سامانه جامع روابط کار ارائه خدمات الکترونیکی با سرعت، شفافیت و سلامت بیشتر در راستای سیاست‌های وزارت تعاون در اجرای دولت الکترونیک است.

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: تداوم این خدمات را بدون بازگشت به روش‌های سنتی با اصلاح نواقص احتمالی و بهبود مستمر آن ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با همراهی همکاران ستادی و اجرایی برای ارتقای این خدمت، زیرساخت‌های این سامانه نیز ترمیم خواهد شد.

شاکرمی یادآور شد: با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، این سامانه نوپا که به طور طبیعی همراه با اشکالات جزئی است، تقویت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در توسعه مراکز ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در تلاش هستیم به غیر از پیشخوان و با همکاری بانک رفاه از ظرفیت شعبات این بانک در سراسر کشور استفاده کنیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون بر ضرورت اطلاع رسانی درباره سامانه جامع روابط کار تاکید کرد و افزود: همه مدیران اجرایی باید فرایند این سامانه را برای جامعه هدف تشریح کنند.

کد خبر 446650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.