موانع سد معبر لوندویل از فردا جمع‌آوری می‌شود

شهردار لوندویل گفت: جهت تسهیل عبور و مرور شهروندان و کاهش خطرات احتمالی فردا_ دوشنبه هفتم مهرماه، تمامی موانع فیزیکی سد معبر از معابر این شهر جمع آوری می‌شود.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری به تمامی اصناف و بازاریانی که در شهر لوندویل اقدام به سد معبر کرده اند، ۲۴ ساعت مهلت داده تا لوازم خودشان را از معابر شهری جمع آوری کنند در غیر این صورت فردا این لوازم توسط مأموران شهرداری جمع آوری به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.

وی افزود: تردد آسان و راحت در معابر عمومی از حقوق اولیه شهروندی است و همه دست فروشان و واحدهای صنفی باید به این حقوق شهروندان احترام بگذارند و از پهن کردن بساط خود در پیاده رو، خیابان و آویزان کردن هر گونه لوازم و تابلوهای تبلیغاتی بر روی درختان و تیرهای چراغ برق خودداری کنند.

شهردار لوندویل تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهر در مسیر جاده ترانزیتی آستارا به تالش قرار دارد، ایجاد سد معبر باعث ترافیک شدید، ناراحتی و شکایت بسیاری از شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از شهروندان به ویژه دانش آموزان و سالمندان به علت سد معبر و مشکل رفت و آمد در پیاده روها، از خیابان برای تردد استفاده می‌کنند. که این مسئله بسیار خطرناک است.

یاورپور خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای رفع سد معبر در مرحله اول حدود سه دستگاه وانت، لاستیک فرسوده تعمیرگاه‌ها و لوازم سایر واحدهای صنفی متخلف را از معابر عمومی جمع آوری و به پارکینگ شهرداری منتقل کرده است.

وی ادامه داد: براساس قانون، اشغال معابر عمومی از سوی دست فروشان و اصناف ممنوع است و در این راستا باید با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق شهروندان برخورد جدی شود.

شهردار لوندویل تاکید کرد: اصناف بر اساس قانون باید قبل از صدور مجوز برای هر کسب و کاری، هماهنگی‌های لازم را با شهرداری انجام دهد. و قوانین و مقررات مربوط به بازار و سد معبر به هر واحد صنفی تفهیم شود. تا در چهارچوب مغازه خود به دیگران خدمات ارائه کند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 446642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.