جزئیات جلسه امروز شورای شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان مصوبات امروز جلسه علنی این شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در پایان یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز (یکشنبه) برگزار شد، درخصوص مصوبات و اقدامات شورا در این جلسه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه لایحه یک فوریتی در خصوص اصفهان کارت در صحن شورا بررسی، به اتفاق آرا تصویب و قرار شد کمیسیون‌های مربوطه در روزهای آتی بررسی‌ها را در خصوص این لایحه انجام دهند.

وی افزود: در ادامه لایحه‌ای با موضوع تشکیل مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی به تصویب رسید، با توجه به آنکه در معاونت حمل‌و نقل و ترافیک و سازمان اتوبوسرانی تغییرات مدیریتی اتفاق افتاده باید اعضای هیئت مدیره این سازمان تغییر می‌کردند که برای آن باید مجمع عمومی تشکیل می‌شد و در صحن علنی امروز این موضوع نیز مطرح شد.

سخنگوی شورای شهر تصریح کرد: درخصوص تخفیف به ۲۱ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی نیز با حضور شهردار اصفهان و توضیحات بازرس قانونی و گزارشی که از سوی هیئت مدیره داده شد تصمیم‌گیری و این موضوع نیز تصویب شد.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه تفریق بودجه و گزارش حسابرسی عملکرد سال گذشته سه سازمان خدمات موتوری، زیباسازی و حمل‌ونقل بررسی و پس از پرسش و پاسخ مسئولان از عوامل اجرایی، این گزارش‌ها مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

روشن اضافه کرد: بسته شدن سد زاینده رود، حقآبه محیط زیست و همینطور شرایط حاد بیماری کرونا نیز از موضوعاتی بود که از سوی اعضا شورای شهر تذکر داده شده و درخواست شد تا مسئولان ذی‌ربط در این خصوص رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: لایحه آزادسازی زمین در منطقه سه برای ایستگاه مترو و لایحه دیگری تحت عنوان آزاد سازی برای یک طرح عمرانی در منطقه هفت که برای تهاتر املاک مسکونی و تجاری در آن مناطق ارائه شد مورد تأیید اعضا شورای شهر قرار گرفت.

سخنگوی شورای شهر اصفهان در خصوص آخرین دستور جلسه امروز گفت: همچنین انتخاب اعضای شورا برای کمیسیون‌های تخصصی و همچنین حضور در جلسات کمیسیون‌های عالی، معاملات، هیئت مدیره‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری آخرین دستور کار جلسه بود.

کد خبر 446639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.