حمله به کارشناس شهرداری نیشابور با انگیزه شخصی بود

شهردار نیشابور گفت: فردی با مراجعه به ساختمان اداری شهرداری نیشابور یکی از کارشناسان شهرداری را با چاقو مورد حمله قرار داد که البته علت این حادثه بحث کاری نبوده و موضوعی کاملا شخصی بوده است.

به گزارش ایمنا، علی نجفی اظهار کرد: صبح روز شنبه پنجم مهرماه، فردی با مراجعه به ساختمان اداری شهرداری منطقه دو نیشابور یکی از کارشناسان شهرداری را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد.

وی ادامه داد: علت این حادثه به هیچ عنوان بحث اداری و کاری نبوده و موضوعی کاملاً شخصی بین ضارب و مضروب بوده که ضارب بعد از ورود به داخل ساختمان شهرداری و پیدا کردن محل کار فرد مورد نظر، وارد دفتر کار این کارشناس شهرداری شده و با چاقو به وی حمله می‌کند.

شهردار نیشابور خاطرنشان کرد: بلافاصله سایر همکاران در محل حاضر شده و فرد ضارب را کنترل کرده و با حاضر شدن نیروی انتظامی ضارب را به نیروی انتظامی تحویل می‌دهند.

نجفی گفت: کارشناس شهرداری که با ضربات چاقو به شدت آسیب دیده بود، فوراً به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد و بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز حال عمومی وی رو به بهبودی است.

وی تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر فرد مضروب یکی از همکاران که برای کنترل ضارب وارد صحنه شده بود نیز از ناحیه انگشت آسیب دید.

منبع: ایسنا

کد خبر 446618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.