صدور دستور قضائی برای عاملان تهیه و انتشار فیلم توهین به مردم سمنان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در رابطه با فیلم کوتاه توهین به مردم سمنان مرتبط با انتقال آب به این استان گفت: دستورهای قضائی در این زمینه صادر شد و مرتکب و نشر دهندگان این عمل شناسایی شدند.

به گزارش ایمنا، محمد شریف ابراهیمی در بیانیه‌ای اظهار کرد: تحقیقات لازم صورت پذیرفته که با تشکیل پرونده قضائی سیر مراحل رسیدگی بر اساس مقررات در حال انجام است.

وی افزود: پیرو انتشار کلیپ موهن منتشر شده از یکی از شهروندان استان مجاور در فضای مجازی مربوط به سد فینسک و انتقال آب به استان سمنان، بلافاصله دستورات قضائی لازم از جانب دادستانی مرکز استان به پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان سمنان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در این بیانیه گفته است: از شهروندان فهیم استان سمنان و مازندران تقاضا می‌شود از هر گونه اظهارنظر که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری و موضوع مذکور را به قانون، آئین نامه‌ها و مصوبات مربوطه واگذار کنند.

یکی از فعالان اجتماعی اهل شهرستان ساری در استان مازندران در روزهای اخیر با پخش فیلم کوتاه یک دقیقه و ۱۰ ثانیه‌ای و ابراز جملاتی ناپسند اقدام به توهین به مردم استان سمنان کرد که با انتشار این فیلم کوتاه، سمنانی‌ها خواستار برخورد با فرد خاطی به عنوان یک مطالبه عمومی در مراجع قضائی شدند.

کد خبر 446598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.