قالیباف: جنگ تمام شده اما جهاد همچنان ادامه دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که جنگ تمام شده اما جهاد ادامه دارد گفت: این نمایشگاه نشان داد که با خودباوری جوانگرایی و شجاعت و بهره گیری از ابتکارات و پیمودن راه های میانبر می‌توان دستاوردهای بزرگی را خلق کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح پارک ملی هوا فضا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: ما هر کجا هستیم خود را مدیون فرهنگ جهاد و شهادت می‌دانیم و در این مسیر گام بر می‌داریم.

وی هفته دفاع مقدس را ایام الله توصیف و تصریح کرد: این نمایشگاه نمایانگر حماسه آفرینی‌های دفاع مقدس بوده و تاریخ یک ملت را در حوزه دفاع و مقاومت به نمایش می‌گذارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه تحلیل راهبرد و روند ما می‌توانیم و تبلور عینی جوان‌گرایی است، گفت: در دوران دفاع مقدس در مقطعی حتی ما در تهیه مهمات ساده توپخانه با مشکل مواجه بودیم اما امروز به فضل الهی فضا را نیز تسخیر کرده‌ایم.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه نشان داد که با خودباوری، جوان‌گرایی و شجاعت و بهره‌گیری از ابتکارات و پیمودن راه‌های میانبر می‌توان دستاوردهای بزرگی را خلق کرد.

وی به‌کارگیری استراتژی خلاقانه را چاره حل مشکلات توصیف و تاکید کرد: این نمایشگاه در تمامی حوزه‌ها اعم از تکنولوژی ساختار تجهیزات مدیریت نمونه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتتاح پارک ملی هوافضا نشان داد که ما در واقعیت قوی هستیم، اظهار کرد: غصه می‌خوریم با وجود ظرفیت‌های عظیم در تمامی حوزه‌ها در حوزه اقتصاد ضعف داریم و دلیل روشن آن این است که در این حوزه بخوبی به سنت‌های الهی عمل نکرده‌ایم.

قالیباف در ادامه با تاکید بر اینکه جنگ تمام شده اما جهاد همچنان در حوزه‌های مختلف ادامه دارد، گفت: اگر از آموزه‌های دفاع مقدس درس بگیریم و فرهنگ الهام بخش آن را الگو قرار دهیم به طور قطع اقتصاد و فرهنگ ما نیز به حرکت در خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: مردم نجیب و شریف ما در دوران دفاع مقدس همه وجود و توان خود را در دفع تجاوز روز به میدان آوردند و امروز ما باید تمام تلاش و تمرکز خود را بدون توجه به حاشیه‌های بی اهمیت بر گشودن گره‌های مشکلات مردم قرار دهیم.‌

کد خبر 446597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.